Subaru impreza STI coupe Type R JDM LHD konwersja
2 komplety felg
Klatka Trela Motorsport zgodna z zał. J
Zawieszenie STI na tulejach pouliretanowych
Układ wydechowy 3"
Zaciski przód 4tłoczkowy + tył 2 tłoczkowy
Mechanika
EJ205 na poduszkach poliuretanowych
Nowe przewody, filtry, świece, olej Motul 300V competition 15W50
Nowy rozrząd, uszczelki pokryw zaworów
Lekkie koła osprzętu Roger Clark Motorsport
Intercooler Wagner
Duża turbina na łożyskach kulkowych
Blow off HKS
Pompa sprzęgła STI GD
Kolektor wydechowy równoodległościowy
Sterownik ECU Master classic
Moc ok 280KM po strojeniu (Launch control itp.)
Skrzynia 5MT DccD po rewizji i wymianie łożysk i oleju 3Kkm temu
Przełożenie 4,44
Dyfrer P+T LSD
Tarcza sprzęgła obita kevlarem
Pompa paliwa walbro
Wnętrze
Fotele bimarco expert homologacja FIA 2022
Pasy RRS homologacja FIA
Mocowania foteli Sparco homologacja FIA
Podstopnice karbonowe
Boczki karbonowe
Deska flok
Hydrauliczny + klasyczny hamulce ręczny
Intercom