Subaru Impreza WRX
Oferuję na sprzedaż Subaru Impreza GD blobeye WRX. Samochód w moich rękach od 7 lat. W tym czasie włożyłem w nią mnóstwo serca oraz pieniędzy. Z czasem przychodzą momenty na zmiany i ten moment właśnie nadszedł. Dbałem o nią z najwyższą starannością, wszystkie wymiany robione na bieżąco. Samochód bardzo zadbany mechanicznie. Karoseria wymaga odrobine pracy, aby przywrócić jej pełny blask.
Na wstępie krótko opiszę aktualny stan samochodu i jego historie. Sprowadzony w 2008 z USA. Z moich informacji wynika, że w Stanach uderzony został w prawy tył. Błotniki tylne w tamtym roku zaczęły rdzewieć i zostało to od razu naprawione. Wstawione zostały reperaturki i powinno to posłużyć na długie lata. Tylna klapa i spoiler zostały odświeżone, ale lakierowanie nie jest idealne – przyszły właściciel może zdecydować o ewentualnej poprawce.
W moim posiadaniu samochód miał jedną kolizję z prawego przodu. Uszkodzeniu uległa maska, zderzak, błotnik, lampa oraz wahacz. Zainteresowanym osobom prześlę zdjęcia samochodu przed naprawą.
W maju 2018 roku założona została instalacja gazowa. Podczas zwykłej jazdy samochód cały czas ma delikatny dotrysk benzyny. Od 3,5 tyś. obrotów wtryski od gazu zostają automatycznie wyłączone i Subaru jedzie tylko na benzynie. Również w samochodzie zamontowany jest turbo timer oraz wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatura wody i napięcie akumulatora.
Dodatkowo w tamtym roku zostały naprawione oraz zabezpieczone progi. Podłoga również została zakonserwowana i przyszły właściciel będzie miał spokój. Ogniska korozji, które się pojawiły to błotnik lewy przód oraz drzwi lewe na dole. Karoseria ma dołożone dodatki z STI, takie jak oryginalny spoiler, nakładki zderzaka oraz zaślepki. Splitter niestety nie przetrwał próby czasu. Mechanicznie jest w stanie idealnym. Żadnych wycieków ani dziwnych, niepokojących dźwięków. Niedawno sprawdzone luzy zaworowe, uszczelniona pokrywa zaworów, wymienione sworznie wahacza oraz zregenerowana turbosprężarka.
Silnik:
-Silnik wymieniony – obecny przebieg: 50 tys. km.
-Tłoki HBR, panewki Spec C, pompa oleju 12 mm.
-Głowice i turbosprężarka po regeneracji.
-Układ wydechowy Prodrive, DP na szerokim kołnierzu.
-Nowy rozrząd.
Zawieszenie:
-Kompletny zestaw poliuretanów.
-Poduszki silnika i skrzyni (poliuretan).
-Amortyzatory gruba laga, aluminiowe wahacze.
-Stabilizator przód Whiteline 24 mm.
Hamulce:
-Przód: zacisk czterotłoczkowy.
-Tył: zacisk jednotłoczkowy.
Dodatkowe modyfikacje:
-Spoiler STI (oryginalny).
-Nakładki zderzaka oraz zaślepki halogenów (oryginalne).
-Fotele skórzane.
-Skrzynia 4,44, dyfer tył 10 kgf TY755VN1AB.
-Węże silikonowe, aluminiowa chłodnica.
-Sprzęgło kevlarowe.
I coś na pewno zostało pominięte. Dla zainteresowanych podeślę listę przeprowadzonych napraw oraz listę części, które zostały wymienione (od dnia zakupu do teraz). Po więcej informacji proszę o kontakt telefoniczny. Jeśli nie odbiorę telefonu- proszę o wiadomość SMS, a oddzwonię.