13 lat doświadczenia w sprzedaży nowych i używanych samochodów spod znaku Plejad w jednym z warszawskich salonów Subaru, zaowocowało w 2018 roku powstaniem firmy Rajucars Concierge. Zaufały mi setki powracających klientów, przekonajcie się Państwo, że warto!
Z największą przyjemnością przedstawiam ofertę sprzedaży Subaru Impreza WRX w legendarnym kolorze WR Blue Mica 02C.
Silnik benzynowy, turbodoładowany w układzie Boxer o mocy 230 KM maksymalny moment obrotowy 350Nm.
Skrzynia pięciobiegowa, manualna.
Stały, symetryczny napęd wszystkich kół z centralnym mechanizmem różnicowym. Mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu w tylnym dyferencjale (szpera).
Samochód pochodzi z niemieckiej sieci dystrybucji marki Subaru. Do Polski trafił jako roczny samochód, zakupiony bezpośrednio od dealera Subaru w Niemczech i sprowadzony do naszego kraju na kołach. Rok produkcji 2007. Data I rejestracji: 22.02.2007.
Pojazd odkupiłem z uszkodzonym silnikiem, bezpośrednio od I właściciela w kraju, w lutym 2021 roku. We wrześniu 2021 roku samochód trafił ręce mojej znajomej i od tego czasu był pod moją stałą opieką.
W marcu 2021 roku przy przebiegu 77500 km samochód trafił do Marka Kluszczyńskiego, właściciela ASO MTS Subaru Dzierżoniów, gdzie zbudowany został nowy silnik. Do budowy użyto nowego short block’u STI o numerze 10103AC870. Silnik uzbrojono w nowy, oryginalny rozrząd wraz z nową pompą wody, nową pompą oleju 12mm, nowym smokiem olejowym oraz nowymi świecami zapłonowymi. Głowice silnika poddane zostały obróbce, dodatkowo wykonana została laserowa obróbka szklanek. Komputer sterujący silnikiem otrzymał fabryczne oprogramowanie. Wymieniony na nowy został przepływomierz, pompa paliwaDW200 oraz kompletne sprzęgło.
Z ważniejszych czynności serwisowych wykonanych w ostatnim czasie należy wspomnieć o wymianie pompy wspomagania, przewodu zasilającego, wymianę uszczelek wymiennika ciepła oraz wymianę przewodów wodnych chłodnicy – 29.12.2021 przy przebiegu 83498 km. Niespełna rok później, 04.11.2022 przy przebiegu 98053 km wykonana została regeneracja przekładni kierowniczej oraz regeneracja centralnego mechanizmu różnicowego (wiskozy). Ostatni serwis miał miejsce 13.05.2024 przy przebiegu 103071 km. Poza standardową wymianą oleju silnikowego (Millers 5W40 CFS NT+) oraz filtrów, wykonano mycie podwozia oraz ponowne zabezpieczenie antykorozyjne woskami Innotec. Aktualny przebieg wynosi 106238 km.
Impreza z chwilą zakupu w całości była w oryginalnym lakierze. Niemniej jednak czas odcisnął piętno na nadwoziu. Korzystając z okazji, że samochód miał uszkodzony silnik, w lutym 2021 roku rozpocząłem pierwsze prace blacharskie. Zamówiłem w ASO Subaru nowe, oryginalne przednie błotniki oraz mocowania chłodnic. Za kadencji II właściciela w kraju nadwozie WRX zostało rozebrane w tylnej jego części, wykonane zostały wszystkie niezbędne prace blacharskie, w trakcie których zabezpieczone zostały progi, nadkola, kielichy, wymieniona została na nową oryginalną rura wlewowa do baku, który również był demontowany. Podłoga samochodu została w całości rozebrana i wypiaskowana, następnie polakierowana na nowo. Przednie sanki, tylny samolot oraz część elementów zawieszenie, w których tuleje były wymienne, zostały wypiaskowane i polakierowane. Wahacze z tulejami niewymiennymi wymienione zostały na nowe, oryginalne. To samo dotyczy tarcz kotwicznych. Wszystkie przeprowadzone prace udokumentowane są zdjęciowo jak również posiadam dokumentację w postaci faktur. Elementy nadwozia takie jak zderzaki, maska przednia, tylna klapa czy tylne błotniki były lakierowane powtórnie. Podwozie pojazdu zabezpieczone jest twardym woskiem Innotec.
Impreza WRX utrzymana jest praktycznie w fabrycznej specyfikacji. Z elementów dodatkowych należy wymienić przyciemnienie szyb, wymianę tylnego spojlera potocznie zwanego „naleśnik” na duży „parapet”, końcowy tłumik wymieniony został na bardziej rasowy odpowiednik a fabryczny radioodtwarzacz wymieniony został na model Clarion z systemem Bluetooth. Fabryczne felgi poddane zostały procesowi renowacji i otrzymały kolor złoty mat z palety Porsche.