Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 26

1 / 27

video
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 26

Najważniejsze

Przebieg

133 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 457 cm3

Moc

300 KM

Opis

Osoby oglądające na OLX zapraszam na OTOMOTO tam jest więcej zdjęć.


Samochód legitymuje się mocą 355KM i 540NM, wystrojony na licencji EcuTek z Kontrolą Startu i Flat Foot Shifting. Auto pochodzi z 2008 roku, ale ma bardzo niski, oryginalny przebieg jak na swój wiek. Mimo to jest użytkowany przeze mnie na codzień.


Całe auto zbudowane rozsądnie na częściach z górnej półki, zadbałem o chłodzenie oleju, cieczy i płynu wspomagania.


Silnik zawsze rozgrzewany i studzony, do czasu osiągnięcia 80 stopni nie przekraczane 3000obr/min. Niedawno przeszedł remont, który został zrobiony z głową, aby auto cieszyło długo. Zamknięcie bloku, szpilki głowicy ARP, uszczelki pod głowice RCM (faktury do wglądu).

Olej wymieniany co 5 tysięcy kilometrów. Silnik przygotowany pod okolice 400 koni, ale jak dla mnie 355 w zupełności wystarcza.


Samochód wyprodukowany w 2008 roku i sprowadzony z USA w 2008 roku, więc z Polską historią, liczniki i przebieg w kilometrach.


Dokładna specyfikacja silnika poniżej:

- zamknięty blok,

- szpilki głowicy ARP,

- uszczelki pod głowice RCM,

- kute tłoki Mahle, korby OEM, wzmocniony wał Spec C,

-dołożone chłodzenie 4 cylindra,

- nowe turbo IHI VF48,

- blowoff hybrydowy TurboSmart,

- większy intercooler Wagner Tunning,

- grubsza chłodnica wody Mishimoto, (układ zalany bezwodnym płynem Evans),

- chłodnica oleju FMIC, z wentylatorami SPAL,

- miska oleju IAG z przekładką z klapkami,

- smok oleju KillerB.


Pozostałe modyfikacje:


Wizualne:

- spoiler Varis,

- dokładki przód i progi Maxton Design,

- dyfuzor tył custom z lampką,

- felgi 18’ oryginalne kute Advan Racing RS-D,

- wszystkie dekory w czarną folie,


Techniczne:

- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Tein Flex Z (świetne rozwiązanie, ponieważ komfort seryjnego zawieszenia pozostał, lecz auto prowadzi się dużo pewniej)

- przednie hamulce DBA skręcane/pływające z czerwonym klockiem (odporny na przegrzanie/wysokie temperatury), tył standardowe, nacinane DBA z pomarańczowym klockiem,

- chłodnica wspomagania,

- sprzęgło Xtreme z ceramiczną okładziną i wzmocnionym dociskiem,

- krótszy drążek zmiany biegów (short shifter) Kartboy,

- downpipe w bandażu termicznym,

- tylny stabilizator Whiteline 24mm,

- tylna szpera płytkowa STI Performance,

- wydajniejsza pompa paliwa DW300C,

- poduszki silnika i skrzyni Cusco,

- górna łapa skrzyni Whiteline,

- tylne sanki i mocowanie tylnego dyferencjału złożone na poli Whiteline,

- oilcatch tank,

- aluminiowa płyta pod silnik Beatrush,

- wydech przelotowy 2,75’, downpipe z szerokim kołnierzem, końcówka Varex 4,5’, końcówka ma w sobie przepustnice i bardzo dobrze wycisza gdy jest zamknięta - dobre na życzliwych sąsiadów ;)


Wnętrze:

- radio z androidem, bezprzewodowy applecarplay i androidauto.


Lakier jak na wiek auta w bardzo dobrej kondycji, zabezpieczony powłoką ceramiczną, oprócz lewego błotnika (wyrwanie nadkola na autostradzie, szkoda naprawiona z AC, założony nowy błotnik i nadkole z ASO) i prawej ćwiartki (przerysowanie o słupek przez poprzedniego właściciela) cały w oryginale. Wiadomo na masce i przednim zderzaku, znajdzie się parę drobnych odprysków.


Do obejrzenia w okolicach Włocławka.


Zapraszam do obejrzenia prezentacji na YouTube (link w ogłoszeniu)


Możliwa faktura VAT.


Możliwa zamiana.


Cena do negocjacji, chętnie rozważę każdą propozycję cenową.


Chętnie opowiem o aucie przez telefon, zapraszam do kontaktu.

 

25 listopada 2024 15:54

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

Impreza

Wersja

2.5 WRX STI

Generacja

GH (2007-2011)

Liczba drzwi

5

Kolor

Czarny

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

67425

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Franek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Krukowo, włocławski, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store