Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 1
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 26
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 27
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 28
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 29
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 30
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 31
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 32
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 33
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 34
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 35
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 36
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 37
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 38
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 39

1 / 40

Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 1
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 2
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 3
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 4
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 5
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 6
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 7
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 8
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 9
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 10
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 11
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 12
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 13
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 14
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 15
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 16
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 17
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 18
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 19
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 20
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 21
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 22
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 23
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 24
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 25
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 26
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 27
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 28
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 29
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 30
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 31
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 32
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 33
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 34
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 35
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 36
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 37
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 38
Subaru Impreza 2.5 WRX STI - 39

Najważniejsze

Przebieg

135 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

2 457 cm3

Moc

300 KM

Opis

Witam!


Jedynym powodem sprzedaży jest fakt iż kupiłem Corvette C7 Z51 i przyda się każdy grosz na naprawę dlatego cena do negocjacji lub ewentualna zamiana na tańsze auto z minimalną dopłatą dla mnie w wysokości 35k.


Więcej o aucie można znaleźć na mojej stronie Facebook po wpisaniu "Moje Cztery Kółka - Sajmon Blog". Jednak postaram się to tutaj streścić.


Samochód legitymuje się moca 355KM i 540NM, wystrojony na licencji EcuTek z Kontrolą Startu i Flat Foot Shifting. Auto pochodzi z 2008 roku, ale ma bardzo niski, oryginalny przebieg jak na swój wiek. Mimo to jest użytkowany przeze mnie na codzień. Całe auto zbudowane rozsądnie na częściach z górnej półki, zadbałem o chłodzenie oleju, cieczy i płynu wspomagania. Silnik zawsze rozgrzewany i studzony, do czasu osiągnięcia 80 stopni nie przekraczane 3000obr/min. Niedawno przeszedł remont, który został zrobiony z głową, aby auto cieszyło długo. Zamknięcie bloku, szpilki głowicy ARP, uszczelki pod głowice RCM (faktury do wglądu). Olej wymieniany co 5 tysięcy kilometrów. Silnik przygotowany pod okolice 400 koni, ale jak dla mnie 355 w zupełności wystarcza. Samochód wyprodukowany w 2008 roku i sprowadzony z USA w 2008 roku, więc z Polską historią, liczniki i przebieg w kilometrach. Posiadam pełen raport, czysty carfax. Auto bez porównania do innych tańszych seryjnych sti w których prędzej czy później niestety padnie upg a sensowne rozwiązanie kosztuje czasem tyle co wartość całego auta.


Dokładna specyfikacja silnika poniżej:

- zamknięty blok,

- szpilki głowicy ARP,

- uszczelki pod głowice RCM,

- kute tłoki Mahle, korby OEM, wzmocniony wał Spec C,

-dołożone chłodzenie 4 cylindra,

- nowe turbo IHI VF48,

- blowoff hybrydowy TurboSmart,

- większy intercooler Wagner Tunning,

- grubsza chłodnica wody Mishimoto, (układ zalany bezwodnym płynem Evans),

- chłodnica oleju FMIC, z wentylatorami SPAL,

- miska oleju IAG z przekładką z klapkami,

- smok oleju KillerB.


Pozostałe modyfikacje:


Wizualne:

- spoiler Varis,

- dokładki przód i progi Maxton Design,

- dyfuzor tył custom z lampką,

- felgi 18’ oryginalne kute Advan Racing RS-D,

- wszystkie dekory w czarną folie,


Techniczne:

- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Tein Flex Z (świetne rozwiązanie, ponieważ komfort seryjnego zawieszenia pozostał, lecz auto prowadzi się dużo pewniej)

- przednie hamulce DBA skręcane/pływające z czerwonym klockiem (odporny na przegrzanie/wysokie temperatury), tył standardowe, nacinane DBA z pomarańczowym klockiem,

- chłodnica wspomagania,

- sprzęgło Xtreme z ceramiczną okładziną i wzmocnionym dociskiem,

- krótszy drążek zmiany biegów (short shifter) Kartboy,

- downpipe w bandażu termicznym,

- tylny stabilizator Whiteline 24mm,

- tylna szpera płytkowa STI Performance,

- wydajniejsza pompa paliwa DW300C,

- poduszki silnika i skrzyni Cusco,

- górna łapa skrzyni Whiteline,

- tylne sanki i mocowanie tylnego dyferencjału złożone na poli Whiteline,

- oilcatch tank,

- aluminiowa płyta pod silnik Beatrush,

- wydech przelotowy 2,75’, downpipe z szerokim kołnierzem, końcówka Varex 4,5’, końcówka ma w sobie przepustnice i bardzo dobrze wycisza gdy jest zamknięta - dobre na życzliwych sąsiadów ;)


Wnętrze:

- radio z androidem, bezprzewodowy applecarplay i androidauto.


Lakier jak na wiek auta w bardzo dobrej kondycji, zabezpieczony powłoką ceramiczną, oprócz lewego błotnika (wyrwanie nadkola na autostradzie, szkoda naprawiona z AC, założony nowy błotnik i nadkole z ASO) i prawej ćwiartki (przerysowanie o słupek przez poprzedniego właściciela) cały w oryginale. Do obejrzenia w Poznaniu.


Pozdrawiam.

 

20 stycznia 2025 19:51

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Impreza

Wersja

2.5 WRX STI

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

GH (2007-2011)

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

70500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Szymon

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poznań, Stare Miasto

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store