Witam!
Jedynym powodem sprzedaży jest fakt iż kupiłem Corvette C7 Z51 i przyda się każdy grosz na naprawę dlatego cena do negocjacji lub ewentualna zamiana na tańsze auto z minimalną dopłatą dla mnie w wysokości 35k.
Więcej o aucie można znaleźć na mojej stronie Facebook po wpisaniu "Moje Cztery Kółka - Sajmon Blog". Jednak postaram się to tutaj streścić.
Samochód legitymuje się moca 355KM i 540NM, wystrojony na licencji EcuTek z Kontrolą Startu i Flat Foot Shifting. Auto pochodzi z 2008 roku, ale ma bardzo niski, oryginalny przebieg jak na swój wiek. Mimo to jest użytkowany przeze mnie na codzień. Całe auto zbudowane rozsądnie na częściach z górnej półki, zadbałem o chłodzenie oleju, cieczy i płynu wspomagania. Silnik zawsze rozgrzewany i studzony, do czasu osiągnięcia 80 stopni nie przekraczane 3000obr/min. Niedawno przeszedł remont, który został zrobiony z głową, aby auto cieszyło długo. Zamknięcie bloku, szpilki głowicy ARP, uszczelki pod głowice RCM (faktury do wglądu). Olej wymieniany co 5 tysięcy kilometrów. Silnik przygotowany pod okolice 400 koni, ale jak dla mnie 355 w zupełności wystarcza. Samochód wyprodukowany w 2008 roku i sprowadzony z USA w 2008 roku, więc z Polską historią, liczniki i przebieg w kilometrach. Posiadam pełen raport, czysty carfax. Auto bez porównania do innych tańszych seryjnych sti w których prędzej czy później niestety padnie upg a sensowne rozwiązanie kosztuje czasem tyle co wartość całego auta.
Dokładna specyfikacja silnika poniżej:
- zamknięty blok,
- szpilki głowicy ARP,
- uszczelki pod głowice RCM,
- kute tłoki Mahle, korby OEM, wzmocniony wał Spec C,
-dołożone chłodzenie 4 cylindra,
- nowe turbo IHI VF48,
- blowoff hybrydowy TurboSmart,
- większy intercooler Wagner Tunning,
- grubsza chłodnica wody Mishimoto, (układ zalany bezwodnym płynem Evans),
- chłodnica oleju FMIC, z wentylatorami SPAL,
- miska oleju IAG z przekładką z klapkami,
- smok oleju KillerB.
Pozostałe modyfikacje:
Wizualne:
- spoiler Varis,
- dokładki przód i progi Maxton Design,
- dyfuzor tył custom z lampką,
- felgi 18’ oryginalne kute Advan Racing RS-D,
- wszystkie dekory w czarną folie,
Techniczne:
- zawieszenie gwintowane z regulacją twardości Tein Flex Z (świetne rozwiązanie, ponieważ komfort seryjnego zawieszenia pozostał, lecz auto prowadzi się dużo pewniej)
- przednie hamulce DBA skręcane/pływające z czerwonym klockiem (odporny na przegrzanie/wysokie temperatury), tył standardowe, nacinane DBA z pomarańczowym klockiem,
- chłodnica wspomagania,
- sprzęgło Xtreme z ceramiczną okładziną i wzmocnionym dociskiem,
- krótszy drążek zmiany biegów (short shifter) Kartboy,
- downpipe w bandażu termicznym,
- tylny stabilizator Whiteline 24mm,
- tylna szpera płytkowa STI Performance,
- wydajniejsza pompa paliwa DW300C,
- poduszki silnika i skrzyni Cusco,
- górna łapa skrzyni Whiteline,
- tylne sanki i mocowanie tylnego dyferencjału złożone na poli Whiteline,
- oilcatch tank,
- aluminiowa płyta pod silnik Beatrush,
- wydech przelotowy 2,75’, downpipe z szerokim kołnierzem, końcówka Varex 4,5’, końcówka ma w sobie przepustnice i bardzo dobrze wycisza gdy jest zamknięta - dobre na życzliwych sąsiadów ;)
Wnętrze:
- radio z androidem, bezprzewodowy applecarplay i androidauto.
Lakier jak na wiek auta w bardzo dobrej kondycji, zabezpieczony powłoką ceramiczną, oprócz lewego błotnika (wyrwanie nadkola na autostradzie, szkoda naprawiona z AC, założony nowy błotnik i nadkole z ASO) i prawej ćwiartki (przerysowanie o słupek przez poprzedniego właściciela) cały w oryginale. Do obejrzenia w Poznaniu.
Pozdrawiam.