Subaru Impreza 2.0 RA - 1
Subaru Impreza 2.0 RA - 2
Subaru Impreza 2.0 RA - 3
Subaru Impreza 2.0 RA - 4
Subaru Impreza 2.0 RA - 5
Subaru Impreza 2.0 RA - 6
Subaru Impreza 2.0 RA - 7
Subaru Impreza 2.0 RA - 8
Subaru Impreza 2.0 RA - 9
Subaru Impreza 2.0 RA - 10
Subaru Impreza 2.0 RA - 11
Subaru Impreza 2.0 RA - 12
Subaru Impreza 2.0 RA - 13
Subaru Impreza 2.0 RA - 14
Subaru Impreza 2.0 RA - 15
Subaru Impreza 2.0 RA - 16
Subaru Impreza 2.0 RA - 17
Subaru Impreza 2.0 RA - 18
Subaru Impreza 2.0 RA - 19
Subaru Impreza 2.0 RA - 20
Subaru Impreza 2.0 RA - 21
Subaru Impreza 2.0 RA - 22
Subaru Impreza 2.0 RA - 23
Subaru Impreza 2.0 RA - 24
Subaru Impreza 2.0 RA - 25
Subaru Impreza 2.0 RA - 26
Subaru Impreza 2.0 RA - 27
Subaru Impreza 2.0 RA - 28
Subaru Impreza 2.0 RA - 29

1 / 30

Subaru Impreza 2.0 RA - 1
Subaru Impreza 2.0 RA - 2
Subaru Impreza 2.0 RA - 3
Subaru Impreza 2.0 RA - 4
Subaru Impreza 2.0 RA - 5
Subaru Impreza 2.0 RA - 6
Subaru Impreza 2.0 RA - 7
Subaru Impreza 2.0 RA - 8
Subaru Impreza 2.0 RA - 9
Subaru Impreza 2.0 RA - 10
Subaru Impreza 2.0 RA - 11
Subaru Impreza 2.0 RA - 12
Subaru Impreza 2.0 RA - 13
Subaru Impreza 2.0 RA - 14
Subaru Impreza 2.0 RA - 15
Subaru Impreza 2.0 RA - 16
Subaru Impreza 2.0 RA - 17
Subaru Impreza 2.0 RA - 18
Subaru Impreza 2.0 RA - 19
Subaru Impreza 2.0 RA - 20
Subaru Impreza 2.0 RA - 21
Subaru Impreza 2.0 RA - 22
Subaru Impreza 2.0 RA - 23
Subaru Impreza 2.0 RA - 24
Subaru Impreza 2.0 RA - 25
Subaru Impreza 2.0 RA - 26
Subaru Impreza 2.0 RA - 27
Subaru Impreza 2.0 RA - 28
Subaru Impreza 2.0 RA - 29

Najważniejsze

Przebieg

321 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

160 KM

Opis

Subaru Impreza generacji GD9, czyli po ostatnim liftingu (“Hawkeye”), z wolnossącym silnikiem 2.0 R o mocy 160 KM. Samochód z polskiego salonu, pierwsza rejestracja 12.2006, cały czas w rękach miłośników marki zarejestrowanych na Forum Subaru Import Polska. Ja jestem czwartym właścicielem.


Na początku 2024, przy przebiegu ok. 310 tys. km, zrobiłem kompleksowy serwis (faktury na ok. 8000 zł):

- wymiana rozrządu z pompą wody, termostatem i kołami zmiennych faz - ASO Subaru Mikołów

- regulacja zaworów + wymiana uszczelek pokryw - ASO Subaru Mikołów

- wymiana oleju w silniku, skrzyni i dyfrze - ASO Subaru Mikołów

- wymiana świec - ASO Subaru Mikołów

- geometria zawieszenia - ASO Subaru Mikołów

- przegląd instalacji LPG (marki KME) - Klinika Subaru Katowice

- legalizacja butli LPG na kolejne 10 lat


Dodatkowo wykonane:

- 04.2024 - detailing z dwuetapową korektą lakieru i zabezpieczeniem powłoką Max Protect UNC-R

- 06.2024 - serwis i napełnienie klimatyzacji

- 07.2024 - nowe tarcze i klocki przód+tył (Brembo), regeneracja zacisku przód i hamulca ręcznego

- 01.2025 - nowy olej i filtry (przy 310 tys. km; Motul 8100 5W30), wymiana łącznika elastycznego wydechu


Samochód jest mechanicznie seryjny, drobne modyfikacje to:

- kolektor różnoodległościowy + tłumik Magnex (bulgocze jak WRX/STI, nie męczy w trasie, katalizator jest na swoim miejscu)

- przednie hamulce z WRX (2-tłoczkowe zaciski i tarcze 293 mm) + przewody w oplocie

- rozpórka kielichów

- short shifter

- aluminiowa płyta pod silnikiem


W cenie dwa komplety kół:

- zimowe Bridgestone Blizzak LM005 205/55 R16 (na felgach Speedline)

- letnie Bridgestone Turanza T005 215/45 R17 (kupione nowe na wiosnę 2024) - ostatnie zdjęcie


Wyposażenie: fabryczny pakiet wizualny WRX, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane fotele, pełna elektryka, fabrycznie przyciemnione tylne szyby, mocowania Isofix, no i najważniejsze - kolor 02C Blue Mica ;)


Silnik to EJ20F, czyli wariant z fabrycznie utwardzonymi gniazdami zaworowymi - preferowany pod LPG.


Z mojej wiedzy wynika, że auto miało u poprzednich właścicieli trzy szkody parkingowe: dwukrotnie tylny prawy róg, raz przedni lewy róg - naprawy robione w ASO i w serwisie u “Faziego” w Krakowie (który również wykonuje zlecenia dla ASO).


Wady:

- kończą się łożyska skrzyni biegów. Poza słyszalnym szelestem, skrzynia działa wzorowo.

- progi wygięte w miejscach podnoszenia, co wskazuje na osłabienie przez korozję.

- znajdzie się kilka rys (zabezpieczonych zaprawkowo) i wgniotek, głównie na prawym przednim narożniku.


Ogółem mechanicznie i wizualnie samochód jest “zaopiekowany” bez oszczędzania przez miłośników marki i w serwisach specjalizujących się w Subaru. Utrzymywany w takim stanie, żeby można było w weekend wskoczyć i bez stresu pojechać kilkaset kilometrów nad morze czy w góry (jest to mój trzeci samochód, użytkowany głównie w ten sposób). Mimo, że nie jest to WRX/STI, to przez niską masę, bulgot boksera i napęd AWD daje mnóstwo frajdy z jazdy, przy nieporównywalnie niższych kosztach eksploatacji (zwłaszcza z LPG) i nieco niższym ryzyku utraty prawa jazdy - polecam! :)


Samochód jest garażowany w miejscowości Soblówka (Beskid Żywiecki), ale bywam też regularnie w Katowicach. Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej, z możliwością sprawdzenia w dowolnym serwisie. Jestem przekonany, że pierwszy oglądający zdecyduje się na zakup.



Przegląd do 08.2025

Świeże OC do 03.2026

Butla LPG do 2034

Dwa kluczyki


Dane do sprawdzenia historii pojazdu:

VIN: JF1GD9LF37G070764

Nr rej.: SK 828YP

Data pierwszej rejestracji: 18.12.2006

 

12 marca 2025 20:59

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Impreza

Wersja

2.0 RA

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

Generacja

GD (2001-2007)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

31555

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Michał

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store