Dzień dobry,
Sprzedaję Subaru Imprezę z 2009 w bardzo dobrym stanie ogólnym, ze stałym, symetrycznym napędem 4x4. Pojazd wykorzystywany był na użytek prywatny i dojazdy do pracy.
Auto w Polsce jest od sierpnia 2020 roku, bezwypadkowe. - Od tego czasu jeździł nim mój przyjaciel, od którego Subaru odkupiłem w 11.2024. Jako, że jeżdżę już bardzo mało (w Poznaniu wszystko mam obok swojego domu), to sprzedaję samochód.
W Niemczech założono LPG, w Polsce samochód uzyskał homologację na Urzędu Dozoru Technicznego na system LPG do 2030 roku.
Ubezpieczony do 23/08/2025, przegląd techniczny do 25/09/2025.
Moja szczegółowa opinia o samochodzie:
Ogólnie wrażenia z jazdy: środek zadbany, nigdy palacze tym autem nie jeździli, na fotelu kierowcy nieuchronne ślady normalnego zużycia, tylna kanapa wygląda jak nowa. Sterowane elektrycznie przednie fotele sportowe. Silnik chodzi adekwatnie, cicho i sprawnie, odpala od razu (akumulator wymieniony w 2023), gaz automatycznie załącza się po kilku minutach jazdy. Samochód prowadzi się bardzo dobrze, jest zwarty, nisko środek ciężkości i bardzo ładnie zbiera zakręty. Silnik 150KM w zupełności do tego auta wystarczy. Spala ok. 10 litrów gazu na 100 km w cyklu mieszanym. Do układu jezdnego nie mam żadnych zastrzeżeń, w zeszłym miesiącu naprawiłem w warsztacie mocowanie wydechu.
Silnik: nie był nigdy wymieniany ani remontowany, dbany był na bieżąco, oleje co 10 000 km. Dotychczasowy serwis w Polsce w Subaru w Szczecinie.
Karoseria: stan ogólny uważam za bardzo dobry, progi bez rdzy, na zakończeniu dachu z tyłu lakier nieco wybladł od słońca, ale widać to w szczególnym nasłonecznieniu. Uszkodzenia drobne: otarcie lakieru z plastiku z przodu pod lampą przeciwmgielną (widać na zdjęciach) - na skutek zahaczenia o krawężnik, na prawym przednich drzwiach pasażera - otarcie lakieru - bez wgniecenia, na tylnich drzwiach pasażera po prawej stronie niewielka pionowa wgniotka - wygląda na uderzenie drzwiami w to miejsce. Nad przednią szybą są kilkumilimetrowe małe ślady z rdzy - powstałe z wieku. Okno w dachu przyjemnie doświetla wnętrze, sprawne zamykanie i otwieranie, sprawna roleta wewnętrzna.
Elektryka: wszystkie szyby i szyberdach chodzą jak należy, lusterka sterowane elektrycznie, radio i nagłośnienie Alpine grają bardzo dobrze. Niesprawne jest sterowanie głośnością radia z kierownicy, ale to żaden problem.
Do naprawy są dwie rzeczy: niesprawne są od lutego 2025 wycieraczki przód oraz tylna wycieraczka nie działa od 2023 roku. Prawdopodobnie trzeba wymienić silnik wycieraczek - koszt w ASO kilkaset złotych lub taniej w mniejszym warsztacie, to nie jest "NASA Technology".
Podwozie: bez wycieków, adekwatne i spodziewane naturalne naloty rdzy, w lutym 2025 naprawiłem w warsztacie część wydechu wraz z nowym mocowaniem. Nic w tej chwili nie wymaga pilnej naprawy. Hamulce są w pełni sprawne, ale mechanik przy okazji naprawy wydechu powiedział - że niedługo trzeba będzie wymieniać tylne klocki hamulcowe. Opony letnie Michelin w dobrym stanie.
PODSUMOWANIE:
Samochód jest w ogólnie bardzo dobrym stanie, posłuży jeszcze bez większych awarii pewnie przez kilka lat, na teraz trzeba zrobić silniczki wycieraczek (albo przynajmniej przód) oraz przygotować się na nadchodzące klocki hamulcowe. Okładzina pod maską uszkodzona przez kunę, ale do decyzji nowego właściciela czy to w ogóle naprawiać. Nie mam nic przeciwko, by Państwo oglądali samochód z zaprzyjaźnionym mechanikiem czy abyśmy podjechali na kanał lub stację diagnostyczną. Dwa oryginalne kluczyki, niemiecka książka serwisowa, instrukcja i książka od nagłośnienia Alpine. Historia w CEPIK też jest jawna - możecie Państwo sprawdzić.
Samochód jest gotowy do wydania w Poznaniu na Ratajach, jako, że jest zarejestrowany na moją firmę, to sprzedam go wystawiając fakturę (kupujący nie zapłaci więc dodatkowo podatku PCC).
Pozdrawiam Państwa i zapraszam do obejrzenia i zakupu,
POŚREDNIKOM DZIĘKUJĘ
Piotr