Cześć!
Sprzedam Subaru Imprezę WRX kombi rocznik 2003r. Silnik 2.0 turbo, 224KM, AWD oczywiście.
Przebieg 203 500km. W moich rękach od 2010 roku.
Zacznę od wad czyli co jest do zrobienia albo nie działa. Samochód ma swoje lata i idealny już nie jest.
Do roboty są tylne błotniki i kielichy ( o tym nikt w ogłoszeniach nie pisze, ale to niestety standardowa przypadłość w Imprezach czy Foresterach z tamtego okresu).
Po za tym tylny zderzak przydałoby się pomalować. Nie działa klima.
Można pomyśleć o wymianie rozrządu, mimo że kilometrowo jest jeszcze czas, oleju i filtrów.
Serwisowany w Kornecki Auto Sport. Olej, filtry -sam wymieniałem.
Ostatnie 6 lat bardzo mało jeżdżona.
Co było ostatnio robione ( oleju i filtrów nie piszę bo wiadomo):
2023
- układ chłodzenia: nowa chłodnica Koyo, zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego
OEM.
- przewody hamulcowe tył
- krzyżak drążka kierowniczego
- amortyzatory tył KYB seria
- osłona drążka kierowniczego
- osłona przegubu
- przegląd i czyszczenie hamulców
- geometria
2022
Uszczelki tylnego dyfra
2019
- uszczelki pokrywy zaworów prawa i lewa strona
- regeneracja zacisków przód + nowe klocki przód
- przekładania kierownicza – regeneracja
- naprawa błotników tylnych (rdza)
2018
- nowy akumulator
2017
- wymiana rozrządu
- wymiana oleju w skrzyni biegów i tylnym dyfrze
- wymiana paska alternatora
- wymiana uszczelniacza półosi - prawa strona
2016
- regeneracja tylnych zacisków
- wymiana przedniej sondy lambda
2014
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia – sam robiłem
2013
- wymiana tarcz i klocków przód, klocki tył
2011
– wymiana skraplacza klimatyzacji
- wymiana przedniej szyby (pęknięcie)
Mody:
Stoi na kołach z GTka 16”, opony letnie goodyear
Fotele z anglika – z takimi go kupiłem
Wydech – końcówka prodrive
VIN JF1GGALD33G020536
Salon PL
OC do 21.11.2025
Przegląd do 12.12.2025
Jeśli chodzi o bezwypadkowość to u mnie nic nie było. Co wcześniej? Tylny zderzak na pewno był malowany ( z takim kupiłem ) Zaprawki na dachu i błotnikach tylnych (ja)
Można przyjechać ze szwagrem , czujnikiem lakieru, sprawdzić w dowolnym warsztacie w Warszawie na swój koszt.
Jazdy próbne tylko dla poważnie zainteresowanych z gotówką w garści.
To tyle, jeśli kogoś nie przeraża ogarnięcie rdzy to zapraszam do zakupu. Stoi w garażu na Ursynowie (Kabaty)/ Józefosław. Samochód daje mnóstwo frajdy! Aha jeździłem cywilnie bez katowania, pałowania, pojeżdżawek, kjtsów itp.
Update ceny - jeśli nie będzie chętnych to robię co trzeba i zostaje :-p