Witam,
z bólem serca wystawiam moje Subaru Impreza WRX w kolorze 02C World Rally Blue, które posiadam od 3 lat. Remont silnika robiony był w 2022 roku przez poprzedniego właściciela. Od razu po zakupie pojechałem na strojenie w RR Tuning w Krakowie, auto legitymuje się mocą 305km i 450nm momentu obrotowego (jest wykres z hamowni). W tym samym roku zrobiłem również blacharkę — tylne nadkole od strony pasażera. Progi, kielichy, podłoga tj. wszystkie newralgiczne punkty tego modelu są zdrowe.
Za mojej kadencji zainwestowałem sporo pieniędzy w to auto, wszystkie naprawy i kwestie eksploatacyjne były robione na czas i bez oszczędzania na częściach. Z rzeczy eksploatacyjnych/napraw było robione m.in. wymiana oleju co 6-7 tys. km (Millers C3 EE Performance 5W40), nowy akumulator (2024), nowy silniczek krokowy, nowe klocki i tarcze (2022), osłona przegubu, nowy górny wąż chłodnicy itd.
W aucie siedzi sporo fajnych bajerów typu:
* Chłodnica Mishimoto gruba, aluminiowa
* Oryginalny spoiler STI
* Amortyzatory z wersji STI z nowymi sprężynami Eibach -30mm (2023)
* Wydech przelotowy: 3” Downpipe na grubej flanszy z przejściem na 2.5”, zakończony tłumikiem Afterburner Vortex
* Zegary STRI ciśnenie doładowania/temp. oleju/ciśnienie oleju
* Aluminiowa maska i klapa bagażnika
* Felgi JR5 17”
* Opony Yokohama ADVAN Fleva V701 (2023)
* Nakrętki do kół 5Zigen
* Blow off properfekt v2
* Nowa dokładka przednia (posiadam cały komplet JDM-owych dokładek bocznych i tylnych. Komplet jest nowy i świeżo polakierowany, dorzucam do auta)
* Oryginalny emblemat "i" (od impreza) z wersji Japońskiej
* Szpera w dyfrze i środkowa w skrzyni
* Turbo Timer HKS
W aucie działa dosłownie wszystko, tj. klimatyzacja, elektryczne szyby i lusterka, radio, wspomaganie kierownicy, ABS itp. Nie świecą się żadne kontrolki i nie wyrzuca żadnych błędów.
Oczywiście jak to w 20-letnim samochodzie znajdą się mankamenty, głównie jakieś wgniotki parkingowe i odpryski w lakierze, możnaby również poprawić spas przedniej dokładki. Nie są to rzeczy wybiegające poza standard auta w tym wieku i z tym przebiegiem. Miejscami znajdzie się trochę rdzy powierzchownej, np. przy wlewie paliwa, jednak nie jest to nic niepokojącego. Lakier nie jest zmęczony a wręcz powiedziałbym, że prezentuje się pięknie.
Do auta dorzucam olej przekładniowy Valvoline 75w90 LSD, miałem profilaktycznie go wymienić przy następnym serwisie ale nie zdążyłem jeszcze tego zrobić. Dorzucam też wyżej wymieniony komplet dokładek, seryjny DV i wszystkie inne rzeczy, które mam do auta.
Na pewno o czymś zapomniałem więc w razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu, najlepiej telefonicznego.
OC i BT do Marca 2025 r.
Auto do obejrzenia w Mordarce, koło Limanowej.
Podsumowując to auto, kupujesz, wsiadasz i jeździsz z bananem na twarzy.
Pozdrawiam,
Maciek