Na sprzedaż Subaru Impreza WRX STI.
Rok produkcji 2008
Samochód sprowadzony ze Szwajcarii w najbogatszej wersji TOP/TOG (min. duży wyświetlacz dotykowy z nawigacją, dostęp bez kluczykowy )
Przebieg - 117.020 km
Do samochodu dodawany jest drugi komplet kół.
Samochód od momentu zakupu przeszedł szereg modyfikacji takich jak:
- silnik 2.5 l po zakuciu i pełnej obróbce w Dziak Motorsport, składany w JTR Motorsport (1600 km przebiegu, 150 na zawodach)
- kłowa skrzynia biegów Modena N grupa 5 biegowa – po rewizji 0 km
- strojenie Maptek 320 KM / 550Nm
- procedura startu
- możliwość zmiany biegów bez odejmowania gazu – tzw. flatshift
- panewki główne i korbowodowe ACL Racing
- wzmocniony wał korbowy
- tłoki Manley
- szpilki głowic ARP
- uszczelki pod głowice cosworth
- wzmocniona pompa oleju 12 mm
- smok oleju i wkładka miski olejowej Killer-B
- nowy wydech 2,75” (JTR Motorsport)
- kolektor wydechowy twinscroll – 150 km przebiegu
- turbo VF 37 – 150 km przebiegu
- izolacja kolektora wydechowego i up-pipe
- wydajniejsza pompa paliwa
- chłodnica oleju Mishimoto
- chłodnica wody Mishimoto
- świece zapłonowe NGK
- Sprzęgło Xtreme Clutch stage2
- olej millers 10w60
- wspornik pompy hamulcowej Perrin
- zregenerowana pompa wspomagania
- płyn chłodzenia motul
- grubsze stabilizatory Whiteline przód 24mm tył 22mm
- tylne tuleje przednich wahaczy - uniball
- tuleje mocowania dyferencjału Whiteline (eliminuje uderzenia dyfra o belkę zawieszenia przy agresywnej jeździe)
- zestaw tulei Whiteline zmniejszający przesunięcie tylnej belki względem nadwozia co pozwala na lepsze czucia auta.
- regeneracja tylnych przegubów
- olej skrzyni biegów i dyfer motul 75w140
- tarcz przód DBA 4000 T3 + klocek CL RC 5+
- tarcz tył DBA 4000 T3 + Klocek Ferodo Racing DS2500
- płyn hamulcowy motul RBF 660
- Przewody w stalowym oplocie GOODRIDGE
- rozporka górnych kielichów przód
- podwozie zakonserwowane i wyeliminowane wszystkie ogniska rdzy – 3 lata temu
- nowa pompa sprzęgła
- nowy akumulator
Wnętrze:
- deska obszyta alkantarą z białymi przeszyciami.
- kierownica rajdowa Sparco 350 mm
- zegary Defi (temperatura oleju, doładowanie, EGT – brak czujnika)
- pasy sportowe 6 punktowe OMP z homologacją do 2025
- fotele kubełkowe OMP HTE-R
Samochód w dobrych rękach bardzo konkurencyjny. Idealny do startów w imprezach typu KJS, Track Day, Time Attack, Super Oes itp.
Widać lekkie ślady „walki”, ale samochód nigdy nie miał żadnego wypadku.
Zapraszam do obejrzenia auta ”w boju” gdzie było jeszcze przed zrobieniem nowego układu wydechowego (był głośny) - link do yt. https://youtu.be/ljznFdubwXQ?si=H4MaT9WrFND1cQDf
Zapraszam do kontaktu!