Subaru Impreza - 1
Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28
Subaru Impreza - 29
Subaru Impreza - 30
Subaru Impreza - 31
Subaru Impreza - 32
Subaru Impreza - 33
Subaru Impreza - 34
Subaru Impreza - 35
Subaru Impreza - 36
Subaru Impreza - 37
Subaru Impreza - 38
Subaru Impreza - 39
Subaru Impreza - 40

1 / 41

Subaru Impreza - 1
Subaru Impreza - 2
Subaru Impreza - 3
Subaru Impreza - 4
Subaru Impreza - 5
Subaru Impreza - 6
Subaru Impreza - 7
Subaru Impreza - 8
Subaru Impreza - 9
Subaru Impreza - 10
Subaru Impreza - 11
Subaru Impreza - 12
Subaru Impreza - 13
Subaru Impreza - 14
Subaru Impreza - 15
Subaru Impreza - 16
Subaru Impreza - 17
Subaru Impreza - 18
Subaru Impreza - 19
Subaru Impreza - 20
Subaru Impreza - 21
Subaru Impreza - 22
Subaru Impreza - 23
Subaru Impreza - 24
Subaru Impreza - 25
Subaru Impreza - 26
Subaru Impreza - 27
Subaru Impreza - 28
Subaru Impreza - 29
Subaru Impreza - 30
Subaru Impreza - 31
Subaru Impreza - 32
Subaru Impreza - 33
Subaru Impreza - 34
Subaru Impreza - 35
Subaru Impreza - 36
Subaru Impreza - 37
Subaru Impreza - 38
Subaru Impreza - 39
Subaru Impreza - 40

Najważniejsze

Przebieg

172 329 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

1 994 cm3

Moc

218 KM

Opis

Subaru Impreza WRX

NR VIN: JF1GD29672H500155

Silnik EJ205 2.0T 230km

Skrzynia biegów TV1A4YN1AA


Rok temu przy przebiegu 167tys zrobiony został generalny remont silnika

Obydwie głowice po regeneracji

Wał regenerowany, bez szlifowania więc materiał nie został osłabiony

Nowe korby, pierścienie, panewki głowne acl race, oczywiście wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze itd

Rozrząd również nówka zakładany przy remoncie, turbina po regeneracji.

Około 2-3 miesiące temu zrobiona regeneracja zacisków przód prawo oraz lewo, wleciały nowe klocki brembo, tarcze są w bdb kondycji więc zostały stare.

Rok temu zrobiona została konserwacja podwozia chemią z forcha, lampy przednie wypolerowane.

Subara jeździ na oleju MOTUL 300v 5w40

Niedawno zmieniony olej w skrzyni

Ogólnie mechanicznie wg mnie nie ma się do czego przyczepić, silnik jak nowy, na tym nie było oszczędzane.

Zawieszenie również igła, ostatnio tylko powymieniane tuleje stabilizatora przód, prawo oraz lewo.

Wydech cały wyspawany z nierdzewki, downpipe 3" reszta 2,5", katalizator sportowy.

Na początku czerwca kupiłem i założyłem nowe felgi 17" Sparco Terra oraz nowe opony wielosezonowe Pirelli Cintuaro All Season Plus.

Z jakiś tam mniejszych modyfikacji to dołożone nowe chlapacze i zawór upustowy blow off firmy properfekt.

Ostatnio wrzuciłem nową chłodnicę klimatyzacji ponieważ stara była dziurawa i myślałem że to jest problem ale okzało się że gdzieś jeszcze jest jakaś nieszczelność więc to by pasowało sprawdzić jeśli komuś zależy na klimie, mi się odechciało w to bawić z racji tego że lato się już kończyło a ja naprawdę jeżdżę tym sporadycznie.


Jeśli chodzi o blacharkę to posiadam różne zdjęcia więc dla zainteresowanych mogę podesłać osobno, tutaj ciężko by było zamieścić wszystkie. Z tego co przekazał mi poprzedni właściciel to robione były progi oraz nadkola z tym że jak kupowałem od niego to już z niewielkim bąblem na prawym błotniku, miałem to zrobić jeśli zacznie się powiększać ale z racji tego że w zimę samochód przestał w garażu bo był robiony remont a jeżdżę sporadycznie i tylko w suche dni to tak jak go kupiłem tak jest i teraz, bez zmian, dlatego tego nie ruszałem. Kielichy w bardzo dobrym stanie. Pozabezpieczałem też sobie środkami od rdzy w bagażniku przy kielichach, od wewnętrznej strony nadkoli, tam gdzie było spawane również oraz ranty. Od razu napiszę gdyby ktoś pomyślał że w to brązowe w bagażniku przy masie uszczelniającej to rdza, nie jest to

rdza, po prostu masa zmieniła kolor na taki, można śmiało przyjechać i sobie to wszystko posprawdzać, podłubać, nie mam tu nic do ukrycia. Wszystkie boczki, wykładziny z bagażnika, koło zapasowe, posiadam,

wybebeszyłem to wszystko pod zdjęcia.


Jeśli chodzi o remont dlaczego był robiony, poprzedni sprzedający zapewniał mnie że silnik jest w świetnym stanie bez poboru oleju itd, po fakcie okazało się jednak że to totalna padlina, co 200 km dolewałem olej od minimum do maxa więc z racji tego że lubię mieć coś co działa tak jak należy to zdecydowałem się na naprawę.


To tak +- jak wygląda sytuacja, ogólnie subara sprawna, pali, jeździ, skręca i buczy, na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wsiadać i jechać.


Więcej zdjęć na otomoto.


Możliwa zamiana za coś tańszego lub w podobnych pieniądzach, samochód lub motocykl.


W razie jakiś pytań proszę śmiało pisać lub dzwonić o każdej godzinie.

 

26 października 2024 9:24

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2002

Model pojazdu

Impreza

Generacja

GD (2001-2007)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Niebieski

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

41250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Daniel

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Zagórzany, gorlicki, Małopolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store