Subaru Impreza WRX GH Sedan importowany z USA. Auto posiadam od ponad 7 lat jako daily. Przebieg w milach. Serwis olejowy co 8-10 tysięcy kilometrów. Zawsze lany Millers Motorsport 5w40.
Zalety:
Wydech przelotowy 2,5'
Zakuty dół silnika - Carfit
Szpilki głowicy APR - Carfit
Uszczelka pod głowicą Cossworth - Carfit
ShortShifter
TurboTimer HKS
4 tłoczkowe zaciski z przodu z wersji GD
Dwie mapy silnika, obie wystrojone przez Carfit. Mocniejszą z procedurą startu. Po strojeniu Auto wyhamowało się na 287KM/438Nm na mocniejszej mapie i 273KM/375Nm na mapie słabszej.
Customowy, siatkowy grill przedni.
BlowOff Perrin
Filtr powietrza PipperCross
Podczas mojej eksploatacji, oprócz klocków i tarcz ci jest oczywiste, wymieniane były:
Akumulator
Pasek wielklinowy osprzętu
Nagrzewnica powietrza
Rozrząd
Uszczelki pod glowicami
Mocowania amortyzatorów przednich
Wszystkie 4 piasty/łożyska kół
Okładziny hamulca recznego
Kompresor klimatyzacji
Chłodnica klimatyzacji
Chłodnica wody
Panel sterowania klimatyzacji na wersję europejską
Wady:
Przecierająca się tapicerka fotela kierowcy
Przetarta wykładzina podłogi po stronie kierowcy
Wgniecenie od strony pasażera
Cieknąca maglownica
Przetarta aluminiowa rurka klimatyzacji = brak gazu
Możliwość zobaczenia auta zarówno w okolicach Nałeczowa jak i Warszawie.