Sprzedam Subaru Imprezę WRX STI z 2007 roku z rynku amerykańskiego.
Jestem właścicielem od czerwca 2019 roku, kupiłem je od drugiego właściciela w kraju. Auto przypłynęło do Polski w 2010 roku po szkodzie w prawy przód – według relacji poprzedniego właściciela. Aktualny przebieg to 99 069 mil (158 510 km).
VIN: JF1GD76697L505931
W czasie mojej kadencji zostało dokonane przy przebiegu:
- Wymiana pompy sprzęgła, przewodu i wysprzęglika 149 664km 09.05.2023 (Klinika Subaru)
- Remont ze wzmocnieniem silnika 124 986km 11.02.2021 (Carfit)
- - Nowy wał korbowy OE
- - Kute tłoki Mahle
- - Zamknięty blok po obróbce
- - Nowy rozrząd OE
- - Obróbka głowic
- - Nowe wszystkie uszczelki i panewki
- Regeneracja zawieszenia - 116 897km 15.07.2020
- Regeneracja zacisków hamulcowych - 116 897km 11.07.2020 (Alpaka Garage)
- Konserwacja z malowaniem podwozia - 113 837km 10.03.2020 (DM Customs)
- Modyfikacja układu wydechowego - 113 837km 10.03.2020 (DM Customs)
- Montaż dodatkowych zegarów (ciśnienie doładowania, temperatura i ciśnienie oleju)
- Wymiana sprzęgła - 109 476km 3.12.2019 (Carfit)
- Regeneracja turbosprężarki - 105 840km 20.08.2019 (PerunTurbo)
Na większość naprawa posiadam stosowne dokumenty. Prowadziłem dość dokładny dziennik czynności, które były wykonane przy aucie.
Auto jest sprawne mechanicznie. Silnik nie bierze oleju, pracuje równo i cicho, nawet zimny. Ma seryjny program, z “poprawką” na wydech, około 300 KM. Samochód jest seryjny, z niewielką modyfikacją wydechu – jest to przelotowy wydech Invidii z wspawanym sportowym katalizatorem i dodatkowym tłumikiem, brzmi ładnie a jazda autostradą jest znośna. Prowadzi się pewnie, skręca i hamuje tak jak powinno, moim zdaniem. Stoi na 18” felgach po regeneracji z nowszej generacji STI (GH), na oponach Michelin Pilot Sport 4S. Za mojej kadencji był raz na open tracku, na poprzednim silniku. Od 3 lat używany jako drugi samochód. Średnie spalanie z ok 57 000km wyniosło 13l Pb98 na 100km. Wnętrze w prawie seryjnym stanie, fotele i kanapa bez przetarć, skóra na kierownicy i lewarku oryginalna. Dodatkowe zegary Pro G Engineering, funkcją ściemniania podświetlenia i sygnalizacją ekstremalnych wartości, zamontowane z zachowaniem oryginalnego zegarka.
Największym mankamentem jest jego stan lakierniczy. Posiada kilka niewielkich ognisk korozji – największe na prawym błotniku, poza tym standardowo klapa bagażnika. Zakres i standard napraw pozostawiam do decyzji nowemu właścicielowi.
W cenie samochodu znajduje się oryginalny downpipe z katalizatorem i oryginalne poprzeczki dachowe.
Samochód można obejrzeć we Wrocławiu.