Witam
Samochód jest w moim posiadaniu od 8 lat. Subaru zostało sprowadzone z Teksasu w całości, jako wersja 2.5RS, z zamysłem budowy wersji WRX STI Type R.
W samochodzie zostało w ostatnim czasie wymienione:
-kompletne sprzęgło
-chłodnica
-gumy i łączniki stabilizatora
-olej w silniku, skrzyni biegów, dyferencjale
-płyn w układnie hamulcowym
-płyn w układnie pompy sprzęgła
Aktualna specyfikacja pojazdu.
Mechanicznie:
-Silnik 2.0 turbo GT 218 koni
-cała wiązka elektryczna kompletna z 1999 roku, bez żadnego przerabiania, zamontowana w sposób fabryczny
-skrzynia biegów P1 STI i dyferencjał o przełożeniu 4.44 (najmocniejsza skrzynia w pierwszej generacji imprez)
-amortyzatory i sprężyny (czerwone) STI 1999
-układ wydechowy przelotowy 3 cale
-hamulce przód duże Brembo STI 2004 (nowe zaciski, tarcze, klocki przejechane około 500 kilometrów)
-hamulce tył dwu tłoczek STI 1999
-koła kute oryginalne Millenium Revolution 17 cali stosowane w WRC w tamtych latach
-opony letnie Bridgestone Potenza (na takich wypuszczali STI z salonu w Japonii)
Karoseria:
wszystkie elementy karoserii są oryginalne SUBARU (drzwi, błotniki, spoilery itp)
-oryginalny spoiler STI ver 5 1999
-oryginalne zaślepki halogenów STI 1999
-oryginalna dokładka przednia STI 1999
-oryginalne lampy tył JDM STI 1999
-oryginalne emblematy STI boczne na przednich błotnikach
-przyciemnione boczne tylne szyby i tył tak jak fabrycznie było w STI 1999 coupe
-oryginalna rozpórka krabonowa STI 1999
-oryginalny frontowy emblemat „i” JDM
-oryginalne elektrycznie ustawiane i składane lusterka
Wnętrze:
W całości STI:
-licznik STI 1999 (obrotomierz na środku, wyskalowany do 180 km/h)
-fotele STI ver 5/6
-kierownica NARDI TORINO STI oryginalnie z czerwoną nicią
-gałka zmiany biegów, mieszek, dźwignia ręcznego oryginał STI, czyli w czerwonej nici
-nakładki na pedały oryginał STI 1999
Samochód posiada aktualne ubezpieczenie oraz przegląd techniczny. W razie dodatkowych pytania zapraszam do kontaktu telefonicznego lub przez WhatsApp.