Sprzedam moje Subaru którym osobiście nigdy nie startowałem w rajdach. Poprzedni właściciel który sprowadził go do PL wystartował w kilku KJS, natomiast ja raz charytatywnie pojawiłem się nim na Silesia Ring. Pozostaje świetną bazą do startów w rajdach lub pozostawienia w oryginale do jazdy gdyż radzi sobie świetnie w każdych warunkach lub jako inwestycja.
Auto chwilowo stało w komisie w Kimbex w Krapkowicach, obecnie jest zpowrotem u mnie stąd zdj z placu Kimbex.
Pojemność wybrana z listy jako 2.5 faktycznie jest 2.0 (EJ20) gdyż Otomoto nie ogarnia wpisania ręcznie pojemności a w liście nie ma do wyboru 2.0...
Subaru Impreza WRX STI Type RA Version 4
Rok produkcji: 1998
Silnik boxer 2.0 turbo o oznaczeniu EJ20
Napęd stały 4×4 (ręcznie regulowana siła przeniesienia napędu)
Skrzynia manualna 5 biegowa.
Według producenta 280hp ale wiadomo jak wyglądała moc pojazdów rzeczywista do deklarowanych w tamtych czasach gdy obowiązywała umowa gentlemeńska oraz 343Nm
Niska masa rzędu 1220kg Dzięki czemu auto prowadzi się bardzo przyjemnie i równie przyjemnie przyśpiesza
Pojazd fabrycznie wyposażony w I/C water spray czyli chłodzenie intercoolera
Poza wydechem przelotowym (Blitz Nur Spec) Subaru pozostało w całości seryjne.
W ubiegłym roku wymieniony rozrząd przy przebiegu 108tyś km, sprzęgło, wyprzęgnik, płyn chłodniczy, opony zimowe, w tym roku nowe hamulce przód ponieważ jedna tarcza lekko biła, łożysko lewego koła, dolne sworznie wahacza, akumulator.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.