Sprzedam Subaru Legacy 2.5 GT w wyjątkowej, najwyższej wersji McIntosh.
Jestem trzecim właścicielem w Polsce. Przejechałem tym samochodem prawie 100 tysięcy kilometrów i to, co mogę o nim powiedzieć, po takim czasie zawiera się w dwóch słowach - czysta radość.
Jeśli szukasz Subaru, to nie muszę przedstawiać zalet symetrycznego napędu AWD, który jest tutaj zastosowany. Jeśli nie miałeś nigdy Subaru, to zakochasz się i odkryjesz nowy poziom przyczepności i radości z wjeżdżania w każdy zakręt. Dodatkowo z każdego błota czy zaspy wyjedziesz po prostu dodając gazu, zapominając o łopacie, podkładaniu desek czy innych metodach.
Biała Strzała, nie dość, że pędzi i aż kusi, żeby być najszybszym na torze, to równie dobrze znosi toczenie się z godnością z wykorzystaniem tempomatu. Na pewno aspekt wizualny samochodu sprawia, że nie będzie to kolejny typowy model na parkingu - jeśli lubisz się wyróżnić, to tutaj jest czym. Piękny perłowy lakier i ciemne sportowe felgi OZ robią robotę.
Bardzo wygodne fotele (ten kierowcy z pamięcią), dużo miejsca w środku - mimo, że to sedan, to spakujesz całkiem sporo, a jazda w 4 czy 5 osób nie będzie powodem do narzekań.
Skrzynia automatyczna, mimo, że ma tylko 5 biegów, to radzi sobie znakomicie. Dynamika jazdy do regulowania w trzech trybach, a biegi można wrzucać łopatkami z poziomu kierownicy.
Spalanie - w zależności od fantazji:
Standardowa jazda w cyklu mieszanym: 10,5 - 12,00 l/100 km
Jazda w trasie z przepisową prędkością lub trochę poniżej - da się zrobić 9,00 - 9,5 l. Szybka trasa ok. 12 l/100 km.
Jazda z werwą i uśmiechem na twarzy - 13,00 - 15,00 l/100 km w mieście.
Jeśli szukasz eco-drivingu i samochodu, który spali 5 litrów, to niestety nie jest to model, który spełni to życzenie. Tutaj wszystko poniżej 10 to powód do radości. Natomiast jeśli chcesz osiągnąć 100 km/h w ok 6,5 sekundy, to ładnie poproś i Subaru ogarnie.
Wnętrze w naprawdę dobrym stanie - samochód jest zadbany, na bieżąco serwisowany i sprzątany. Nosi normalne ślady zużycia, jak na swój wiek, choć raczej z zewnątrz (np. przedni zderzak - widoczne na zdjęciach).
Audio / telefon łączą się przez bluetooth, dźwięk naprawdę niezły z trzypasmowym EQ. Kamera cofania ułatwia parkowanie, lusterka są duże i podgrzewane. Nie ma czujników ani z przodu, ani z tyłu, ale dla mnie osobiście kamerka załatwia wszelkie problemy na parkingu. Z ciekawostek, jest nawigacja na płyty DVD (dołączone do zestawu). Tak, na płyty DVD ;)
W moim posiadaniu od 2019, przeżyliśmy kilka przygód, które mogą być istotne dla przyszłego nabywcy:
- Remont silnika (rozrząd, komplet uszczelek, w tym UPG, szpilki, pierścienie)
- Wymiana chłodnicy fabrycznej na sportową Mishimoto
- Zamontowanie dodatkowej chłodnicy oleju
- Wymiana wydechów
Poza tym, olej w silniku wymieniany co 10 000 km, olej w skrzyni co 50 000 km (następna wymiana 308 000 km).
Ostatnio przy okazji przeglądu technicznego zrobiona została również zbieżność obu osi.
Do samochodu dorzucam komplet opon zimowych.
Samochód jest zarejestrowany na firmę, sprzedaż na podstawie faktury VAT (48 000,00 zł netto).
Zapraszam do kontaktu telefonicznego i oględzin samochodu.