Sprzedam Subaru Legacy 2.5 GT w wyjątkowej, najwyższej wersji McIntosh.
Jestem trzecim właścicielem w Polsce. Przejechałem tym samochodem prawie 100 tysięcy kilometrów i to, co mogę o nim powiedzieć, po takim czasie zawiera się w dwóch słowach - czysta radość.
Jeśli szukasz Subaru, to nie muszę przedstawiać zalet symetrycznego napędu AWD, który jest tutaj zastosowany. Jeśli nie miałeś nigdy Subaru, to zakochasz się i odkryjesz nowy poziom przyczepności i radości z wjeżdżania w każdy zakręt. Dodatkowo z każdego błota czy zaspy wyjedziesz po prostu dodając gazu, zapominając o łopacie, podkładaniu desek czy innych metodach.
Biała Strzała, nie dość, że pędzi i aż kusi, żeby być najszybszym na torze, to równie dobrze znosi toczenie się z godnością z wykorzystaniem tempomatu. Na pewno aspekt wizualny samochodu sprawia, że nie będzie to kolejny typowy model na parkingu - jeśli lubisz się wyróżnić, to tutaj jest czym. Piękny perłowy lakier i ciemne sportowe felgi OZ robią robotę.
Bardzo wygodne fotele (ten kierowcy z pamięcią), dużo miejsca w środku - mimo, że to sedan, to spakujesz całkiem sporo, a jazda w 4 czy 5 osób nie będzie powodem do narzekań.
Skrzynia automatyczna, mimo, że ma tylko 5 biegów, to radzi sobie znakomicie. Dynamika jazdy do regulowania w trzech trybach, a biegi można wrzucać łopatkami z poziomu kierownicy.
Spalanie - w zależności od fantazji:
Standardowa jazda w cyklu mieszanym: 10,5 - 12,00 l/100 km
Jazda w trasie z przepisową prędkością lub trochę poniżej - da się zrobić 9,00 - 9,5 l. Szybka trasa ok. 12 l/100 km.
Jazda z werwą i uśmiechem na twarzy - 13,00 - 15,00 l/100 km w mieście.
Jeśli szukasz eco-drivingu i samochodu, który spali 5 litrów, to niestety nie jest to model, który spełni to życzenie. Tutaj wszystko poniżej 10 to powód do radości. Natomiast jeśli chcesz osiągnąć 100 km/h w ok 6,5 sekundy, to ładnie poproś i Subaru ogarnie.
Wnętrze w naprawdę dobrym stanie - samochód jest zadbany, na bieżąco serwisowany i sprzątany. Nosi normalne ślady zużycia, jak na swój wiek, choć raczej z zewnątrz (np. przedni zderzak - widoczne na zdjęciach).
Audio / telefon łączą się przez bluetooth, dźwięk naprawdę niezły z trzypasmowym EQ. Kamera cofania ułatwia parkowanie, lusterka są duże i podgrzewane. Nie ma czujników ani z przodu, ani z tyłu, ale dla mnie osobiście kamerka załatwia wszelkie problemy na parkingu. Z ciekawostek, jest nawigacja na płyty DVD (dołączone do zestawu). Tak, na płyty DVD ;)
W moim posiadaniu od 2019, przeżyliśmy kilka przygód, które mogą być istotne dla przyszłego nabywcy:
- Remont silnika (rozrząd, komplet uszczelek, w tym UPG, szpilki, pierścienie)
- Wymiana chłodnicy fabrycznej na sportową Mishimoto
- Zamontowanie dodatkowej chłodnicy oleju
- Wymiana wydechów
Poza tym, olej w silniku wymieniany co 10 000 km, olej w skrzyni co 50 000 km (następna wymiana 308 000 km).
Ostatnio przy okazji przeglądu technicznego zrobiona została również zbieżność obu osi.
Samochód obecnie na Pirelli Sottozero 3 zimowe. Do samochodu dorzucam komplet opon letnich Nokian Powerproof.
Samochód jest zarejestrowany na firmę, sprzedaż na podstawie faktury VAT (48 000,00 zł netto).
Zapraszam do kontaktu telefonicznego i oględzin samochodu.