Subaru Legacy - 1
Subaru Legacy - 2
Subaru Legacy - 3
Subaru Legacy - 4
Subaru Legacy - 5
Subaru Legacy - 6
Subaru Legacy - 7
Subaru Legacy - 8
Subaru Legacy - 9
Subaru Legacy - 10
Subaru Legacy - 11
Subaru Legacy - 12
Subaru Legacy - 13
Subaru Legacy - 14
Subaru Legacy - 15

1 / 16

Subaru Legacy - 1
Subaru Legacy - 2
Subaru Legacy - 3
Subaru Legacy - 4
Subaru Legacy - 5
Subaru Legacy - 6
Subaru Legacy - 7
Subaru Legacy - 8
Subaru Legacy - 9
Subaru Legacy - 10
Subaru Legacy - 11
Subaru Legacy - 12
Subaru Legacy - 13
Subaru Legacy - 14
Subaru Legacy - 15

Najważniejsze

Przebieg

228 266 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

245 KM

Opis

Na sprzedaż Subaru Legacy GT 2.5 turbo (244KM - otomoto nie ma takiej wersji, więc podaję jako 3.0 H6 ze względu na podobną moc auta) z 2008 roku. Jest to wersja poliftowa, która jest dość unikatowa w Polsce (chyba ok 5 sztuk), a w tym kolorze (Deep Bronze) prawdopodobnie jedyna - a przynajmniej tak wynika z wiedzy jaką posiadam. Wersja Made in USA względem EU różnią się między innymi podobno lepszej jakości blachą, zdecydowanie lepszej dobrej jakości audio, zauważalnie przyjemniejszej skóry oraz co chyba najważniejsze SKŁADANA TYLNA KANAPA. Za przeniesienie napędu w poliftach służy nowszej generacji 5-biegowy automat z SI-Drive (3 tryby jazdy) oraz centralny dyferencjał sterowany komputerem i szperą w tylnym dyfrze.

Samochód zakupiłem w lipcu 2020 od właściciela specjalistycznego serwisu Subaru, który posiadał go ok 6 lat. W tym też zakładzie montowana była instalacja LPG przez poprzedniego właściciela.


Obecny przebieg auta to niecałe 141838 tyś mil.


W auto zostało włożone ponad 20 tyś zł, na większość posiadam oczywiście faktury czy inne dowody.

Z rzeczy istotniejszych, których były robione przy aucie:


- wymiana sterownika, wtryskiwaczy i reduktorów LPG,


- przy przebiegu ok. 200 tyś km regulacja luzów zaworowych, nowy rozrząd, świece oraz z racji, że już silnik był na zewnątrz zrobione zostały uszczelki pod głowicami (chociaż oznak upg jeszcze nie było),


- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia,


- dołożenie modyfikacji w postaci chłodzenia 4 cylindra,


- dołożenie zestawu rozpórek przedniego zawieszenia (górna i dolna) STI Flexible z Legacy STI s402 ściąganych z Japonii - dolna rozpórka znacząco poprawiła właściwości jezdne subaru, przód stał się bardziej responsywny, a nie ciężki/wyjeżdżający jak było bez tej rozpórki,


- zastąpienie tylnych tłumików prostymi rurami z końcówkami ozdobnymi - dzięki temu w moim odczuciu jest idealny kompromis pomiędzy komfortem jazdy w trasach, a wydobywanym pomrukiem boxera - seryjne puszki tłumiły ten dźwięk, ale dorzucam je do samochodu przyszłemu właścicielowi,

https://youtu.be/KQzcsyjEohA


- olej wymieniany co ok 8-9 tyś km na 5w50 według zaleceń poprzedniego właściciela,


- wymiana tylnych piast,


- regeneracja wszystkich zacisków hamulcowych i pomalowanie ich na żółto i 4 nowe tarcze hamulcowe,


- na koniec zostawiłem najnowszą (11.2024) i najważniejszą naprawę, a mianowicie skrzynia biegów przeszła pełną regenerację wraz ze sprawdzeniem sterownika,


oraz wiele pomniejszych napraw.


Z wad to auto posiada niewielką ilość korozji tzn: mały purchel na prawym tylnym nadkolu oraz dół drzwi tylnych lewych i lewy błotnik przedni.


Samochód daje dużą przyjemność jazdy (w szczególności po trasach), a stały napęd na 4 koła daje dużą swobodę czy to w szybkich długich zakrętach czy to w zimowych warunkach. Mocy do sprawnego poruszania się nie brakuje, a spalanie jest niewiele wyższe niż legacy bez turbo. Pod względem mechanicznym na parę lat przyszły kupujący powinien mieć spokojną głową, gdyż to co jest najbardziej kosztowne i przerażające czyli UPG czy skrzynia były już robione.


Do obejrzenia w Łodzi.

OC do 07.06.2025, PT do 05.11.2025


Na wszelkie pytania chętnie odpowiem w wiadomościach prywatnych lub kontakt telefoniczny

 

17 listopada 2024 19:35

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2008

Model pojazdu

Legacy

Generacja

IV (2003-2009)

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Brązowy

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

30750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Damian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Widzew

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store