Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 1
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 2
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 3
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 4
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 5
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 6
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 7
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 8
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 9
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 10
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 11
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 12
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 13
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 14
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 15

1 / 16

Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 1
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 2
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 3
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 4
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 5
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 6
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 7
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 8
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 9
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 10
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 11
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 12
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 13
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 14
Subaru Legacy SW 3.0 H6 - 15

Najważniejsze

Przebieg

316 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

245 KM

Opis

Z bólem sprzedaję moją ukochaną Subarynę.


Zachciało mi się 3 dziecko i nagle niestety przestaliśmy się mieścić.

Jestem trzecim właścicielem w Polsce i auto mam od blisko 6 lat.


Nie, nie sprzedam za 13tysięcy, ani nawet za 15... z takimi ofertami szkoda czasu dzwonić.


Samochód to w mojej ocenie idealny materiał na youngtimera.


Auto dopieszczone w miarę możliwości:

- w 2023 pełna naprawa blacharsko - lakiernicza: całość odświeżona w oryginalnym lakierze, na dach i lusterka położona biała perła, tylny zderzak z akcentem w fortepianowej czerni, od spodu pełne zabezpieczenie antykorozyjne w systemie Valvoline;

- w 2024 regeneracja felg aluminiowych i nałożenie nowego lakieru subaru gold;

- auto po pełnym serwisie filtrowo-olejowym (w tym skrzynia i dyfer) na oleju motul (silnik) i oryg ATF Subaru;

- pompa wspomagania po regeneracji;


W aucie od 2021 zainstalowana instalacja LPG Vialle LiquidSi (ciekły wtrysk gazu), więc odpada ryzyko wypalania gniazd zaworowych. Na gazie przejechane ok. 60tys km i nic się nie dzieje. W tej instalacji jedyne co się wymienia, to adapter wlewu LPG (producent zaleca adapter z filtrem) co ok 30 000km.


Hak z 13-pinową instalacją elektryczną (pod platformę rowerową).

Ledy do jazdy dziennej zamontowane w reflektorach (angel eyes).

W aucie zamontowane radio na androidzie z 10" wyświetlaczem. Mapy google, youtube, Spotify, Chrome śmigają z karty SIM (którą zabieram) lub po WiFi (trzeba z telefonu zrobić hot spot-a). Oryginalnę jednostkę navi oddaję z samochodem.

W aucie nic nie stuka, nie puka, nie skrzypi - co stukało i pukało, było wymieniane na bieżąco, a w gratisie mam jeszcze 2 końcówki drążka kierowniczego.

Zbiera się jak nowy i daje naprawdę dużą frajdę z jazdy, tylko przy wyprzedzaniu trzeba pamiętać, że te automaty potrzebują 5 sekund zanim ogarną że trzeba zredukować o 2 biegi bo kierowca chce dać po garach.

Subaru pali 15l LPG/100km. Automat i 3.0


Było cukierkowo, teraz coś o wadach.

Tapicerka pamięta lepsze czasy (mogłem skórę wypastować na kremowo, ale po co).

Deska rozdzielcza ma pęknięcia (do żony nie dociera że Subaru nie lubi PLAK-a!).

Kierownica jak w aucie z 300 000+ nalotem.


Jak pisałem, auto po pełnym malowaniu, więc jak ktoś przyjedzie z czujnikiem lakieru to go obśmieję. To jest ponad 21-letnie Subaru, oczywiście że jest po walce z rdzą, a to oznacza szpachlę i różne grubości lakieru. Auto oddałem do lakiernika na 2,5 miesiąca i tylko dostarczałem kasę, więc nawet nie wiem gdzie i w którym miejscu odbywała się walka.


Samochód sprzedaję na 17" zimówkach. Mam do auta jeszcze letnie koła z mniej niż 1 sezonem, na 18" alusach w czarnym fortepianie, ale te oddam za dopłatą 5000PLN.


Sprzedaż prywatna na umowę kupna-sprzedaży. PCC 2% po stronie kupującego.



Jestem świadom, że to najdroższe Legacy IV na otomoto, ale jest warte każdej złotówki.

Będę płakał jak będę sprzedawał.

 

12 kwietnia 2025 18:47

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Legacy

Wersja

SW 3.0 H6

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2004

Generacja

IV (2003-2009)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

23999

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store