Subaru Legacy kombi, automat, z silnikiem 2.0R 165KM + instalacja LPG. Przebieg 338600.
Samochód jest sprawny i utrzymany w należytym stanie, serwisowany na dobrej jakości częściach i materiałach eksploatacyjnych.
Ma świeży przegląd i aktualne OC. Jeździ bezproblemowo, silnik ma prawidłową moc, skrzynia automatyczna pracuje bez zastrzeżeń.
Wyposażenie auta jest sprawne.
Po kupnie w 2020 r. założone LPG BRC. Instalacja sprawuje się świetnie, spalanie 11-12l LPG.
Bardzo dobry stan blacharski, są drobne ślady korozji na rancie jednego błotnika z tyłu. Cała reszta jest bez zarzutu. Były lakierowane zderzaki i tylne błotniki po obcierkach parkingowych, wymieniałem też z tego powodu prawy przedni reflektor (dokumentacja do wglądu).
Są oczywiście zarysowania i wgniotki, jak w aucie z ponad 300kkm przebiegu.
Wnętrze utrzymane bardzo przyzwoicie, bez zniszczeń i przetarć.
Wymienione oryginalne radio na 2DIN z bluetooth / DVD / USB / SD.
Legacy nie ma raczej historii wypadkowej - auto w moim posiadaniu od ponad 4 lat, oglądałem je wiele razy z każdej strony i nic nie wskazuje na to, by uczestniczyło w wypadku.
Ostatnie, istotne serwisy:
Przy 320kkm:
- regulacja zaworów (Serwis-GT Podgórzyn),
- wymiana rozrządu i pompy wody, (faktura zakupu),
- nowa sonda lambda za katalizatorem (oryginał Bosch - faktura).
Przy 337700 km:
- wymiana oleju i filtra + wymiana alternatora na nowy z gwarancją (faktury).
Poprzednie wymiany oleju sukcesywnie co 10-12kkm.
Samochód stoi na kołach zimowych ze zdjęć. Opony po 2 sezonach, na felgach 16'', bardzo mało zużyte.
Zdecydowany nabywca dostanie za naprawdę symboliczną dopłatą komplet 4 felg ATS SpeedRallye z 2020 r., w doskonałym stanie, przemalowanych na miedzianozłoty kolor - w sam raz pod letnie opony.
Auto na ATS-ach na ostatnim zdjęciu.
Minusy auta:
- w zimowych temperaturach pompa wspomagania pracuje głośno,
- hałasuje łożysko w kompresorze klimatyzacji (sama klima działa, jest szczelna i jest w niej czynnik),
- wycieraczki z przodu mają wyrobione tulejki, przez co pracują głośno i trochę nierówno (częsty problem w Legacy IV),
- zużycie oleju na poziomie ok. 0,3 - 0,5l / 1000km,
- przez chwilę po starcie / zgaszeniu auta słychać silniczek sterowania klapami nawiewu, sterowanie nawiewem działa,
- nie działa spryskiwacz tylnej szyby.