Witam.
Mam na sprzedanie mój rodzinny samochód. Jest z nami od 10 lat, kupiłem go z komisu świeżo po sprowadzeniu, przy przebiegu 158 000. Auto ma 20 lat więc nie jest idealne, ale za to co roku zmieniałem mu olej i starałem się o niego dbać, zrobiłem nieco ponad 100 tys km. Założony kolektor wydechowy "bulgot", w wakacje dostał nowy rozrząd, olej w skrzyni, regulację zaworów i czyszczenie przepustnicy, rok temu akumulator, a dwa lata temu była konwersja sprzęgła na jednomasowe koło z imprezy ( lżejsze) + oczywiście nowa tarcza sprzęgła, łożysko i wszystkie oryginalne rzeczy potrzebne do konwersji. Z tyłu amortyzatory Bilstein B6 (możliwość regeneracji) + wzmacniane sprężyny Lesjofors. W kole butla LPG a auto stoi normalnie bez żadnych dokładek. Przednie zawieszenie jest standardowe, 2 letnie amortyzatory Kayaba. Tarcze hamulcowe ma większe, od Forestera 294mm, zaciski dwutłoczkowe - zdecydowanie lepsze hamowanie. Ze 4-5 lat temu wymieniłem z ubezpieczenia przednią szybę na taką z grzaniem postoju wycieraczek. W środku tapicerka skórzana, tempomat, radio z CD oraz halogeny.
Jak pisałem nie jest nowy, miałem pecha miał być sprzedany a zerwał się pasek rozrządu (wina leżała po stronie jednej z rolek) miałem wybór naprawy albo oddania za darmo.
Samochód dostał dwie nowe (z innego auta) głowice, gruntownie wyczyszczone, splanowane, do tego UPG, nowy olej, płyn chłodzący, ponowne ustawienie luzów zaworowych. Całość ponownie złożona wyczyszczona, do tego kompletny nowy rozrząd SKF, filtry, przewody zapłonowe. Odpala zawsze od pierwszego razu - mimo ze stoi na dworze. Z uwagi na wiek pękł jeden przewód hamulcowy - dlatego negatywny wynik na niedawnym badaniu, przewody zostały wymienione (miedziane oraz elastyczne), płyn zmieniony i teraz jest już super. Auto świeżo zarejestrowane, prawie rok ważne badanie oraz ubezpieczenie.
Serdecznie zapraszam do kontaktu, jestem w stanie dostarczyć dodatkowe zdjęcia z naprawy oraz stanu obecnego, dla zdecydowanej osoby oczywiście możliwość upuszczenia ceny.