Dzień Dobry.
Subaru Legacy 2.5 GX wersja specjalna Limited (typ 5320), napęd 4x4 w rewelacyjnym stanie zachowania.
Historia:
- przed sprowadzeniem, Legacy jeździło w Szwajcarii w miejscowości Erlenbach koło Zurichu i tam był skrupulatnie serwisowany (książka serwisowa z pełną historią + 2 oryginalne klucze).
w Polsce:
- auto sprowadzone a następnie zakupione przez pierwszego użytkownika na około pół roku, na czas potrzebny mu do odbioru zamówionej Skody z salonu (w pandemii czas oczekiwania się mocno wydłużył)
- od 04.2023 w moich rękach. Jedno z obecnie trzech Legacy/Outbacków w rodzinie. Użytkowane regularnie ale równolegle do innych aut głównie na zagraniczne wyjazdy narciarskie. Sporadycznie w warunkach podmiejskich.
Dzięki garażowaniu zachowane w unikalnym stanie:
- silnik, skrzynia w rewelacyjnej kondycji
- stan zachowania wnętrza zachwycający
- lakier zachowany w pięknym stanie, błyszczący, bez rys (z minimalnymi śladami użytkowania)
- zabezpieczony wysokiej jakości woskiem z trwałością na najbliższe pół roku
- nadwozie bez grama rdzy
- podwozie i profile zamknięte zabezpieczone antykorozyjnie (stan jak na kilku zdjęciach)
Auto zadbane, przeszło zabieg detailingu i zabezpieczenia antykorozyjnego. Nie wymagało żadnych napraw poza serwisami olejowymi podczas kiedy zrobiło w moich rękach ostatnie 20.000 km
To jedyna sztuka tego modelu auta w takiej konfiguracji, w kombi i z tym silnikiem oferowana obecnie do sprzedaży w Polsce. Zdjęcia oddają faktyczny, rewelacyjny stan w jakim się znajduje. Wiele egzemplarzy zostało już zajeżdżonych z przebiegami po 400.000 - 600.000 km i/lub pogniła gdzieś nieuszanowana.
Ktokolwiek wcześniej obejrzał inny egzemplarz tego kultowego już samochodu, a będzie szukał naprawdę dobrego stanu zachowania - zapraszam na oględziny.
Jedyne powody sprzedaży wynikają z faktu, że po zakupie busa do celów zawodowych:
A. Legacy jest moim 5tym autem
B. nie mam go już jak trzymać garażowanego
Ponieważ auto nie jest szykowane na sprzedaż, na bieżąco sporadycznie użytkowane i pozostaje obiektem mojej nieustającej troski w związku z tym jest świeżo po serwisie olejowym (ENEOS 5W30) + wszystkie filtry + wymiana sondy pierwszej Lambda BOSCH (wartość samej sondy 580 PLN) + dynamiczna wymiana oleju w skrzyni (sam koszt 16 litrów oleju Eneos CVT Fluid potrzebnego przy tej wymianie to 1280 PLN). Efekt przeszedł moje oczekiwania - skrzynia działa jeszcze lepiej, ciszej i płynniej. Koszt całego serwisu: 2890 PLN (jak na jednym ze zdjęć w załączeniu).
Zapraszam jedynie poważnie zainteresowanych, najchętniej znających markę i poszukujących tego modelu. Dopuszczam rozsądne negocjacje przy aucie i doprawdy proszę nie sugerować się cenami innych ofert.
Jak mówią klasycy: Wiem co mam i jak trudno znaleźć taki egzemplarz.
PS: auto sprzedaję na alufelgach 16' widocznych na większości zdjęć z świetnymi oponami zimowymi Nokian WR D4, stan bardzo dobry - około 5-6 mm bieżnika. Rewelacyjnie wyważone i ciche.
Koła letnie 18'tki świeżo po renowacji i malowaniu z nowymi oponami Hankok, są akcesoryjne i mają dla mnie wartość kolejnych 3.000 PLN. Przy zakupie auta z dwoma kompletami kół cena: do ustalenia PLN