Subaru Outback 3.0R - 1
Subaru Outback 3.0R - 2
Subaru Outback 3.0R - 3
Subaru Outback 3.0R - 4
Subaru Outback 3.0R - 5
Subaru Outback 3.0R - 6
Subaru Outback 3.0R - 7
Subaru Outback 3.0R - 8
Subaru Outback 3.0R - 9
Subaru Outback 3.0R - 10
Subaru Outback 3.0R - 11
Subaru Outback 3.0R - 12
Subaru Outback 3.0R - 13
Subaru Outback 3.0R - 14
Subaru Outback 3.0R - 15
Subaru Outback 3.0R - 16

1 / 17

Subaru Outback 3.0R - 1
Subaru Outback 3.0R - 2
Subaru Outback 3.0R - 3
Subaru Outback 3.0R - 4
Subaru Outback 3.0R - 5
Subaru Outback 3.0R - 6
Subaru Outback 3.0R - 7
Subaru Outback 3.0R - 8
Subaru Outback 3.0R - 9
Subaru Outback 3.0R - 10
Subaru Outback 3.0R - 11
Subaru Outback 3.0R - 12
Subaru Outback 3.0R - 13
Subaru Outback 3.0R - 14
Subaru Outback 3.0R - 15
Subaru Outback 3.0R - 16

1 września 2024 19:41

ID: 6125753877

Najważniejsze

Przebieg

277 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

245 KM

Opis

Dzień dobry!


Sprzedaję moje ukochane auto, Subaru Outback III z 2006 roku. Ogłoszenie kieruję przede wszystkim do pasjonatów marki, osób, które orientują się w unikalnej specyfice tych samochodów. Jeżeli szukasz auta w tym roczniku „bez wkładu finansowego„ w „perfekcyjnym stanie” to nie czytaj dalej. Jest to moje trzecie Subaru po Foresterze SG i Legacy IV. Świadomy wybór wersji i silnika, którego poszukiwałem przez wiele miesięcy. Po samochód pojechałem osobiście do Niemiec. Zgodnie z informacją w ogłoszeniu właściciel poinformował mnie o wymianie lampy i błotnika przez ASO. Była to drobna, akceptowalna szkoda a nowy element miał fabryczny lakier. Samochód miał 207 tys przebiegu i historię serwisową. Subaru zarejestrowałem na początku 2020 roku. Rok później, podczas przeglądu w MTS Dzierżoniów stwierdzono symptomy UPG. Zdecydowałem się na remont silnika w zakresie zgodnym z zaleceniami właściciela tego znanego ASO. Pandemia i dostępność oryginalnych części z Japonii sprawiły, że auto odebrałem po kilku miesiącach w lipcu 2021. Zainteresowanym udostępnię długą listę wymienionych podzespołów. Od tego czasu Subaru śmiga bez usterek i mimo lat przyjemność z jazdy przewyższa niejedno nowe auto. Nie jest to jedyny samochód w domu, ale tylko ten wybierany jest na rodzinne wyprawy. O Outbacka dbam najlepiej jak mogę. Nigdy nie posiadał instalacji LPG. Naprawy i wymiany MTS lub WD Evolution (kto zna ten wie). Olej Millers EE Performance 5w30 wymieniany jest co 10 tys km. Auto nie bierze ani kropli. Olej w skrzyni biegów wymieniony przy 215 tys oraz ponownie w czerwcu b.r. Podobnie jak w dyfrach. Płyn chłodniczy Motul, czysty. Chłodnica szczelna i nie jest zewnętrznie zapchana. Mimo iż serwis nie rekomenduje jej wymiany ja zastanawiam się nad nową, bo nie jest to jakiś duży koszt. Wymieniłem piasty na komplet oryginałów. Tłumik środkowy i końcowy od Polmostrów, ale to żadna rewelacja. Sprężyny tył nowe do nadal oryginalnych SLSów. Wspornik tylnego dyfra i belkę zawieszenia na oryginalne. Akumulator w tym roku. Rozpórka Cusco i akcesoryjne osłony z Japonii. Czy auto ma jakieś wady? Oczywiście, że tak. Nie działa CD. Wyświetla error (mam z Japonii drugie radio McIntosh ale brak czasu na instalację). Zastanawiam się nad przednimi amortyzatorami, bo troszkę popukują. Trzeba pomyśleć o rudej na niektórych elementach podwozia. Jest dziura z tyłu na prawym progu, tam gdzie zwykle w tym modelu, ale jak mówią w serwisie to jest do zrobienia. Na pewno oddałbym hamulce do regeneracji i kupił nowe tarcze kotwiczne. Tył w pierwszej kolejności. Przednia lewa półoś też mogłaby być nowa, ale mam jej nie ruszać „bo nie jest źle”. Wymieniłbym szybę, bo ma mały odprysk i są dwa małe purchle przy uszczelce. Nie podobają mi się koła. Chciałem czarne lub złote felgi:) Raz na 1 tys km zapala mi się check z drugą sondą. Zwykle po jeździe, kiedy zamulam. Lakier nie jest doskonały. Proszę nie sugerować się zdjęciami na których nie widać rysek i dziar:) Dlaczego sprzedaję? Plan był na wyprawowe auto autostradowo-szutrowe. Miał być namiot dachowy. Jednak Outback jest trochę za niski i nie do końca pasują do niego wyprawowe gadżety. Planuję wrócić do Forestera ale tym razem SH. Chcę go nieco podnieść, założyć ATki, namiot itp. W przypływie euforii chciałem nawet wyjąc silnik H6 z Outbacka i włożyć do SH… ale koszty mnie uspokoiły:) W komplecie zimówki marki Nokian i belki dachowe typu wing. Trzecia tablica wbita w dowód. Zapraszam do zapoznania się z samochodem. Z chęcią udzielę wszelkich informacji. Ps. Outback w ciągłym użyciu więc przebieg rośnie.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

Outback

Wersja

3.0R

Rok produkcji

2006

Przebieg

277 000 km

Pojemność skokowa

3 000 cm3

Moc

245 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

7.4 l/100km

Spalanie W Mieście

13.8 l/100km

Emisja CO2

231 g/km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17243

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

120

miesiące

Min. 6 miesiące - Maks. 120 miesiące

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Osiek, lubiński, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store