Dzień dobry,
Na sprzedaż moje oczko w głowie, Przy obecnych cenach części i robocizny, zbudowanie takiego projektu poniżej 400 tys. pln jest niewykonalny.
Szczegółowy opis projektu poniżej:
Modyfikacje zewnętrzne:
Auto oklejone folią FJORD BLUE 970-547, wnęki oklejone czarny satyna, pasy na aucie czarna satyna, oryginalny kolor auta srebrny, przeróbka lamp – modyfikacja na bixenon, zmiana światła na LED z kierunkowskazem, światła długie-projektor, tylne reflektory black full led, pakiet dokładek maxton design, światło przeciwmgielne przerobione na światło stopu ( pulsujące jak w F1), lusterka oklejone czarny połysk, przyciemnione szyby, przyciemnione reflektory.
Felgi: dwa komplety kół, zima – seria 18’, lato 19’ jappan racing + opona 245/35r19 Dunlop Sport Maxx RT2
Modyfikacje wewnętrzne:
Ori skóra-skóra w idealnym stanie, na dole w desce wkomponowane zegary od ciśnienia oleju i temperatury oleju z możliwością rozbudowania-urządzenie Defi, oświetlenie wewnętrzne full LED.
Modyfikacje mechaniczne: - kute tłoki Mahle stop 2618 rozmiar 99.75mm (1 nadwymiar)
-kute korbowody Manley I beam
-panewki główne ACL Race nominał
-panewki Korbowodowe Mahle
-wał korbowy nowy OEM
- pompa oleju nowa OEM
- smok oleju nowy OEM
-wymiennik woda olej nowy OEM
- Nowe świece zapłonowe NGK
- nowy rozrząd + pompa wody + paski osprzętu
- nowy termostat zmodyfikowany
- sprzęgło ACT organiczne
-zestaw uszczelek silnika OEM
-Szpilki głowicy RCM 14mm
- uszczelki pod głowice RCM
- wałki rozrządu kleford 264 stopnie
-sprężynki zaworowe supertech
-wtryski paliwa ID1050
- Turbo Mitsubishi Td05 20g
- pompa paliwa Dw300 340l/h
-down pipe z przegrodą 3 cale
-kolektor wydechowy równoodleglościowy killer b
-chłodnica wody Mishimoto
-intercooler Wagner
-wkład miski killer b
-usunięte TGV i EGR
-dolot powietrza AEM
-zaworek sterujący turbo 3 port cobb
-rura dolotowa turbo Mishimoto
Obróbki silnika i głowic
- wyosiowanie bloku
-zamkniecie bloku
- szlif cylindrów z płytą symulacyjna
-mycie bloku i kanałów olejowych
-szlif płaszczyzn bloku
- zmiana gwintów szpilek głowicy z 11 na 14mm
-komplet obróbka głowic
-ustawienie luzu zawodowego
-wymiana prowadnic zawodowych i uszczelniaczy
- wyważenie układu korbowodowego (Koło pasowe wal koło zamachowe z komplet sprzęgłem)
-poprawa chłodzenia lewej głowicy
- kolektor wydechowy owinięty mata i nimbusem
-poprawione kanały ssące i wydechowe
-mycie głowic
-zaślepki kanałów EGR 2PK
- koło zamachowe odchudzona z 9.1 na 6.3 kg chyba jeszcze sprawdzę
-wymiana synchronizatorów skrzyni biegów 4 5 6 bieg
-wymiana oleju w skrzyni biegów i tylnym dyferencjale
-obróbki bloku i głowic Blockmotorsport
-zamykanie bloku Statistech
-wyważanie układu korbowodowego Krasnobrodzka Racing
-montaż chłodnicy oleju setrab 10 rzędów
-montaż chłodnicy oleju wspomagania
-udrożnienie przepływu powietrza na chłodnice
- tarcze hamulcowe dba performance i klocki hamulcowe dba performance
- sprzęgło extream clutch + 50% wzmocniony docisk tarcz organiczna na 720nm
- olej silnika yacco galaxie 10w60
-płyń chłodniczy motul inguel
-płyń hamulcowy motul dot 5.1
-wężyki hamulcowe w stalowym oplocie hel
- natrysk na intercooler
- układ wydechowy od turbo na tłumikach z przepustnicami down pipe 3 cale z przejściem na 2.5 cale zakończony tłumikami z przepustnicami
Zawieszenie: Górne gniazda amortyzatora przedniego acentryczne whetline, Grubsze stabilizatory przód i tył firmy whetline,
Preferuję kontakt tylko telefoniczny. Bardzo proszę o szanowanie czasu i kontakt osób poważnie zainteresowanych zakupem.
Below is a description of the modifications made to the car so far.
Photos available as attachments
External modifications:
The FJORD BLUE 970-547 film has been applied to the body of the car, satin black has been applied to the fenderwells, the stripes on the car are satin black, the original body colour is silver, modification of the lights – upgrade to bixenon, indicator lights upgraded to LED, long beam lights – projector, rear lights – black full LED, maxton design upgrade package, fog light converted to stop light (F1-like flashing), gloss black film on the mirrors, tinted glass, tinted headlights.
Rims: two sets of wheels, winter – 18" series, summer – 19” Japan racing + 245/35r19 Dunlop Sport Maxx RT2 tyre
Internal modifications:
Ori leather – leather in perfect condition, oil pressure and oil temperature gauges integrated into the dashboard below with an upgrade option – Defi unit, full LED interior lighting.
Mechanical modifications: - forged pistons – Mahle stop 2618, size 99.75 mm (1 oversize)
- forged Manley I beam connecting rods
- ACL Race nominal main bearings
- Mahle connecting rod bearings
- new OEM crankshaft
- new OEM oil pump
- new OEM oil pickup pipe
- new OEM water/oil exchanger
- new NGK spark plugs
- new timing gear + water pump + accessory belts
- new thermostat, modified
- ACT organic clutch
- OEM engine gasket set
- RCM head pins, 14mm
- RCM head gaskets
- kleford 264 degree camshafts
- supertech valve springs
- ID1050 fuel injectors
- Turbo Mitsubishi Td05 20g
- Dw300 340l/h fuel pump
- down pipe with 3-inch baffle
- killer b exhaust manifold, equal length
- Mishimoto water cooler
- Wagner intercooler
- killer b pan insert
- TGV and EGR removed
- AEM air intake
- turbo 3-port cobb control valve
- Mishimoto turbo inlet pipe
Engine and head treatment
- block alignment
- block closure
- cylinder grinding with simulation plate
- block and oil duct cleaning
- block face grinding
- head bolt threads upgraded from 11 to 14 mm
- complete head processing
- setting the valve gap
- replacement of valve guides and seals
- balancing the crankshaft system (pulley, shaft, flywheel with complete clutch set)
- improved cooling of the left head
- exhaust manifold wrapped in mat and nimbus
- improved intake and exhaust ducts
- heads cleaned
- EGR 2PK duct plugs
- flywheel slimmed down from 9.1 to 6.3 kg (I guess I’ll check again)
- gearbox synchronise