Subaru WRX STI 2.5 Sport - 2
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 3
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 4
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 5
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 6
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 7
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 8
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 9
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 10
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 11
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 12
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 13
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 14
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 15
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 16
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 17
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 18
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 19
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 20

1 / 21

video
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 2
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 3
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 4
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 5
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 6
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 7
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 8
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 9
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 10
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 11
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 12
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 13
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 14
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 15
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 16
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 17
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 18
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 19
Subaru WRX STI 2.5 Sport - 20

Najważniejsze

Przebieg

148 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 457 cm3

Moc

300 KM

Opis

Sprzedam Subaru WRX STI z 2014 roku – samochód zakupiony w sierpniu 2014 r. w Polsce, w ASO Subaru Dawoj w Warszawie. Jestem jego drugim właścicielem, posiadam pełną dokumentację, dwa kluczyki. Samochód jest bezwypadkowy – w historii wyłącznie jedna szkoda parkingowa (posiadam dokumentację zdjęciową).


STI od nowości serwisowane w ASO zgodnie z zaleceniami producenta – wszystkie przeglądy do 121 tys. km (05.2022) udokumentowane wpisami w książce serwisowej (serwis w ASO), kolejne wymiany oleju i filtrów w nieautoryzowanych serwisach.


Aktualny przebieg ok. 149 tys. km, z czego raptem przejechane 5 tys. km po kompleksowym remoncie silnika wykonanym w październiku 2024. Powodem remontu była uszczelka pod głowicą – po diagnozie zdecydowałem się na najszerszy możliwy wariant naprawy, z uwagi na żywotność tych silników w Subaru (to moje trzecie Subaru, wcześniej 2 x Impreza WRX, blob-eye & hawk-eye). Części do remontu zostały zakupione u Sławka Cichockiego, natomiast remont wykonali bracia Gromowscy (Gromowski Performance) – podczas remontu wyczyszczono i ocynkowano wszystkie możliwe części, wszystkie zużyte części zostały wymienione na nowe, posiadam szeroką relację zdjęciową z remontu (była również udostępniana przez Sławka na grupach FB).


Remont objął (wszystkie części nowe):

- nowy, oryginalny, fabrycznie złożony shortblock silnika OEM Subaru STI 2.5 EJ257 Type RA (wzmocnione tłoki oraz wał) – nr katalogowy części 10103AD020. W tej wersji silnika tłoki mają wzmocnioną konstrukcję, m.in wzmocnione półki pod pierścieniami co ma zapobiegać pękaniu tłoków, co często zaobserwować można przy seryjnych fabrycznych tłokach w STI. Nowy shortblock zawiera fabrycznie nowe: blok silnika, komplet panewek głównych i korbowodowych, wzmocniony wał korbowy, tłoki z pierścieniami (wzmocnione), komplet korbowodów,

- komplet uszczelek silnika,

- uszczelka pod głowicą Fuji Racing,

- szpilki głowic ARP,

- planowanie głowic,

- pompa oleju JDM 12 mm z tłoczkiem Fuji Racing,

- termostat sportowy Fuji Racing (71 stopni),

- smok olejowy,

- zestaw rozrządu OEM, pasek rozrządu Dayco, ogranicznik paska rozrządu, zestaw śrub kół rozrządu,

- zestaw węży chłodnicy wody,

- świece zapłonowe,

- sprzęgło,

- górne mocowania amortyzatora,

- kolanko odmy, spływ oleju turbo, zbiornik wyrównawczy, uszczelki turbo (down/up-pipe), nakrętki turbo i układu wydechowego, przewód odmy, odma silnika, łożysko oporowe OEM, uszczelki zaworów zmiennych faz rozrządu, korek oleju,

- wszystkie płyny (oleje Millers lub Motul) oraz filtry.


Dodatkowo ustawiona została zbieżność, zregenerowany został IC, umyta komora silnika oraz obszyta została kierownica.


Zakup wszystkich części udokumentowany F-VAT do wglądu – koszt wraz z robocizną, wymianami olejów przy dotarciu itd. zamknął się w 30+ tys. zł.


Silnik został przeze mnie dotarty zgodnie ze sztuką.


Uważam, że STI jest przygotowane do wieloletniej, bezawaryjnej eksploatacji – przy zakupie egzemplarzy bez remontu trzeba liczyć się z tego typu wydatkami oraz wyłączonym czasie użytkowania.


Sprzedaję wyłącznie z powodu zmian służbowych i dalszych dojazdów. Jestem elastyczny w zakresie terminu realizacji transakcji oraz harmonogramu płatności.


Sprzedaję samochód z dwoma kompletami opon - zimowe i letnie.


Wizualnie samochód posiada kilka wynikających z codziennej eksploatacji rys czy zadrapań oraz wgniotkę na klapie bagażnika. Są to wyłącznie drobne mankamenty do zrobienia.


Samochód do obejrzenia w Gdańsku.

 

23 kwietnia 2025 11:40

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Subaru

Model pojazdu

WRX

Wersja

STI 2.5 Sport

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

119900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store