Samochód przeze mnie (i także przez poprzedniego właściciela) zalewany tylko olejem Millers CFS 5w40; olej zmieniany co 3-4kkm. Ostatnia zmiana 10/2023 przy przebiegu 137300km. Tankowane tylko 98.
Samochód utrzymywany z głową; numery części OE Sporta u wielu dystrybutorów są podane przy częściach do normalnych wersji, także części pasują, ale psują charakterystykę pojazdu (np. w Sporcie są dłuższe wahacze z przodu), nie są właściwe. Wszystkie części wybierane przeze mnie są w specyfikacji do tego modelu; niektóre kupowałem u dealera Suzuki, jak np. poduszkę skrzyni (zamienników nie ma), albo ściągałem zza granicy, jak sprzęgło (zestaw sprzęgła Exedy to jedyny zamiennik przewidziany do tego modelu, wszystkie inne zestawy są przewidziane do słabszych wersji, mają słabsze dociski, etc.).
Płyn chłodzący nie life-long, olej w skrzyni Penrite Pro Gear GL4 (bez plusów, nie GL5) - wszystko tak, jak przewidział producent.
Modyfikacje względem serii:
Układ dolotowy – bardzo rzadki oryginalny układ dolotowy Suzuki Sport, tunel z prawdziwego włókna węglowego (nr części 215500-4350), stożek life-long; sam filtr myty i smarowany raz do roku zestawami K&N.
Układ wydechowy – Cały od kolektora z downpipem w tył zrobiony ze stali nierdzewnej na zamówienie w firmie Mar-Tec; pogięty, nie spawany wszędzie. Wydech w specyfikacji drogowej, czyli 2 cale po całości, katalizator na miejscu, dwa tłumiki (także Mar-Tec), z czego końcowy komorowy. Spełnia drogowe normy emisji i głośności, nie rezonuje przy prędkościach autostradowych.
Z przodu zamontowane śruby mimośrodowe Whiteline, co daje możliwość ustawiania kąta pochylenia kół przednich (+-1.5 stopnia).
Kosz lewarka zmiany biegów podniesiony 7cm. Zasłonięty częściowo przyciętą konsolą. Konsola do tego celu kupiona używana z normalnego Ignisa. ORI konsola środkowa ze Sporta (z plastikami ‘karbonowymi’) nieruszona, kompletna, jeżeli ktoś wolałby wrócić do seryjnego położenia kosza i seryjnej konsoli.
Samochód za mojej własności nie brał udziału w wypadku czy stłuczce, jednak ma obcierkę parkingową widoczną na prawej, tylnej, plastikowej nakładce/osłonie/panelu/błotniku (za drzwiami pasażera). Do samochodu dodaje dodatkowy tylny panel, kompletny, bez uszkodzeń, nie popękany i z wszystkimi punktami mocowania na miejscu. Panel w tym samym kolorze, co auto. Wszystkie blachy, z wyjątkiem maski, niemalowane, lakier oryginalny, bez śladów napraw blacharskich, etc.
Na karoserii występują zarysowania i odpryski lakieru, w większości pokazane na zdjęciach, wynikające z normalnej eksploatacji.
Klimatyzacja nie była przeze mnie używana; nie serwisowałem jej, także wymaga przeglądu.
Ogrzewanie tylnej szyby nie działa.
Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym i blacharskim; lakier nosi ślady użytkowania, ale samochód jest niezardzewiały, buda jest w bardzo dobrym stanie. Samochód stoi na bardzo lekkich 14 calowych felgach Enkei z pierwszej generacji Mazdy mx5, opony to Nankang NS2-R 185/60r14 (DOT 2019, 2020). Za dopłatą mogę sprzedać zestaw oryginalnych, białych felg Enkei dedykowanych do tego modelu.
Auto pochodzi z rynku belgijskiego, do auta posiadam oryginalną homologację (z wbitym nr VIN), książkę serwisową, instrukcję, raport Car-Pass z 2016r.
Zgadzam się na sprawdzenie samochodu u mechanika, pomiar kompresji, czegokolwiek, co ktoś chciałby sprawdzić, etc.; proszę śmiało przyjeżdżać z miernikiem lakieru.
Nr telefonu:
W razie pytań, proszę dzwonić. Jeżeli nie odbiorę, oddzwonię.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.