Suzuki Ignis 1.5 Sport - 2
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 3
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 4
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 5
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 6
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 7
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 8
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 9
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 10
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 11
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 12
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 13
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 14
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 15
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 16
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 17
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 18
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 19
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 20
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 21
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 22
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 23
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 24
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 25
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 26
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 27
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 28
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 29
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 30
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 31
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 32
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 33
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 34
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 35
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 36
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 37
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 38
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 39
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 40
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 41

1 / 42

video
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 2
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 3
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 4
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 5
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 6
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 7
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 8
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 9
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 10
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 11
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 12
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 13
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 14
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 15
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 16
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 17
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 18
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 19
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 20
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 21
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 22
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 23
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 24
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 25
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 26
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 27
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 28
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 29
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 30
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 31
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 32
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 33
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 34
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 35
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 36
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 37
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 38
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 39
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 40
Suzuki Ignis 1.5 Sport - 41

Najważniejsze

Przebieg

140 080 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta małe

Pojemność skokowa

1 490 cm3

Moc

109 KM

Opis

Sprzedam Suzuki Ignis Sport (HT81S), r.p. 2004.

przebieg: 140kkm

VIN: JSAFHV81S00102180

nr rejestracyjny: WSC381AA

data pierwszej rejestracji: 30.09.2004

OC opłacone do: 02.12.2024

przegląd: 23.08.2025


Samochód kupiłem 03.2021 po długich poszukiwaniach. Egzemplarz wybrałem ze względu na ogólny stan utrzymania i bezwypadkowość.


Więcej zdjęć/ filmy: drive.google.com/drive/folders/1d3fo84wBMOmHrlywaDdI6Dz2SgGtRSbD?usp=sharing


Od kupna wymieniłem:


2021 – ogólny serwis po kupnie (olej, świece); czyszczenie i konserwacja antykorozyjna podwozia.

2022 – przednie wahacze, drążki, końcówki drążków, wszystkie gumy z przodu (stabilizator, etc.), termostat, płyn chłodzący, tarcze/ klocki przód i tył + płyn hamulcowy (Motul RBF 600 DOT4)

2022 – kompletny wydech ze stali nierdzewnej od downpipe-u w tył (patrz opis niżej), poduszka skrzyni, nowy akumulator

2023 – komplet sprzęgła Exedy SZK2043, olej w skrzyni, uszczelniacze półosi, wahacze tył

2024 – łożyska+mocowania przednich amortyzatorów


Samochód przeze mnie (i także przez poprzedniego właściciela) zalewany tylko olejem Millers CFS 5w40; olej zmieniany co 3-4kkm. Ostatnia zmiana 10/2023 przy przebiegu 137300km. Tankowane tylko 98.


Samochód utrzymywany z głową; numery części OE Sporta u wielu dystrybutorów są podane przy częściach do normalnych wersji, także części pasują, ale psują charakterystykę pojazdu (np. w Sporcie są dłuższe wahacze z przodu), nie są właściwe. Wszystkie części wybierane przeze mnie są w specyfikacji do tego modelu; niektóre kupowałem u dealera Suzuki, jak np. poduszkę skrzyni (zamienników nie ma), albo ściągałem zza granicy, jak sprzęgło (zestaw sprzęgła Exedy to jedyny zamiennik przewidziany do tego modelu, wszystkie inne zestawy są przewidziane do słabszych wersji, mają słabsze dociski, etc.).


Płyn chłodzący nie life-long, olej w skrzyni Penrite Pro Gear GL4 (bez plusów, nie GL5) - wszystko tak, jak przewidział producent.


Modyfikacje względem serii:


Układ dolotowy – bardzo rzadki oryginalny układ dolotowy Suzuki Sport, tunel z prawdziwego włókna węglowego (nr części 215500-4350), stożek life-long; sam filtr myty i smarowany raz do roku zestawami K&N.


Układ wydechowy – Cały od kolektora z downpipem w tył zrobiony ze stali nierdzewnej na zamówienie w firmie Mar-Tec; pogięty, nie spawany wszędzie. Wydech w specyfikacji drogowej, czyli 2 cale po całości, katalizator na miejscu, dwa tłumiki (także Mar-Tec), z czego końcowy komorowy. Spełnia drogowe normy emisji i głośności, nie rezonuje przy prędkościach autostradowych.


Z przodu zamontowane śruby mimośrodowe Whiteline, co daje możliwość ustawiania kąta pochylenia kół przednich (+-1.5 stopnia).


Kosz lewarka zmiany biegów podniesiony 7cm. Zasłonięty częściowo przyciętą konsolą. Konsola do tego celu kupiona używana z normalnego Ignisa. ORI konsola środkowa ze Sporta (z plastikami ‘karbonowymi’) nieruszona, kompletna, jeżeli ktoś wolałby wrócić do seryjnego położenia kosza i seryjnej konsoli.


Samochód za mojej własności nie brał udziału w wypadku czy stłuczce, jednak ma obcierkę parkingową widoczną na prawej, tylnej, plastikowej nakładce/osłonie/panelu/błotniku (za drzwiami pasażera). Do samochodu dodaje dodatkowy tylny panel, kompletny, bez uszkodzeń, nie popękany i z wszystkimi punktami mocowania na miejscu. Panel w tym samym kolorze, co auto. Wszystkie blachy, z wyjątkiem maski, niemalowane, lakier oryginalny, bez śladów napraw blacharskich, etc.


Na karoserii występują zarysowania i odpryski lakieru, w większości pokazane na zdjęciach, wynikające z normalnej eksploatacji.


Klimatyzacja nie była przeze mnie używana; nie serwisowałem jej, także wymaga przeglądu.


Ogrzewanie tylnej szyby nie działa.


Samochód w bardzo dobrym stanie mechanicznym i blacharskim; lakier nosi ślady użytkowania, ale samochód jest niezardzewiały, buda jest w bardzo dobrym stanie. Samochód stoi na bardzo lekkich 14 calowych felgach Enkei z pierwszej generacji Mazdy mx5, opony to Nankang NS2-R 185/60r14 (DOT 2019, 2020). Za dopłatą mogę sprzedać zestaw oryginalnych, białych felg Enkei dedykowanych do tego modelu.


Auto pochodzi z rynku belgijskiego, do auta posiadam oryginalną homologację (z wbitym nr VIN), książkę serwisową, instrukcję, raport Car-Pass z 2016r.


Zgadzam się na sprawdzenie samochodu u mechanika, pomiar kompresji, czegokolwiek, co ktoś chciałby sprawdzić, etc.; proszę śmiało przyjeżdżać z miernikiem lakieru.


Nr telefonu:

W razie pytań, proszę dzwonić. Jeżeli nie odbiorę, oddzwonię.


Pozdrawiam.

 

6 listopada 2024 8:20

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

2004

Model pojazdu

Ignis

Wersja

1.5 Sport

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Kolor

Żółty

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

8250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Suzuki

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Bałuty

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store