Dzień Dobry, sprzedam Suzuki Jimny z 2004r czyli najlepszy rocznik Jimny (ostatni rocznik przedlift)
Przebieg to skromne 48 000 mil do daje w przybliżeniu 77 tyś km.
Samochód w tym roku kupiony jako fabryczny z Wielkiej Brytanii.
Samochód osobiście przełożyłem do ruchu prawostronnego w oparciu o posiadany samochód europejski (dawcę) w związku z czym wszystko co jest możliwe do przełożenia jest przełożone 1:1
Wiązki elektryczne, linki, pedały, deska rozdzielcza, nagrzewnica, łącznie z pochwą mostu, pompą hamulcową itp. Wszystko co jest inne w wersji brytyjskiej jest przełożone z europejskiego dawcy z tego samego rocznika przez co tylko wprawne oko jest wstanie zorientować się ze był to anglik.
Samochód został poddany modyfikacją:
-Pełny Lift zawieszeniea 3” Jowisz Suspension z wahaczami i amortyzatorami monotube (5800zł) (na gwarancji )
-Wyciągarka ESCAPE 12000lbs z liną syntetyczną zamontowana na płycie Jowisz4x4 wyciągarka ma założone okablowanie 35mm² oraz przeniesioną skrzynkę przekaźnikową hermetyczną pod maskę. (Wyciągarka na gwarancji)
-Reduktor z Suzuki Samurai z przełożeniem 4,16:1 terenowym i 1,6:1 drogowym przez co samochód ma bardzo duży zapas mocy w terenie, nie pali sprzęgła, nie obciąża układu napędowego. Założony z łapami oraz konwersją Jowisz4x4
-Wał tylny napędowy bez przegubu. Standardowy wał z przegubem często się urywa.
-Most przedni ma założony kosz 4-satelitowy z tylnego mostu/Suzuki Samurai
-Sprzęgiełka piast ASIN z Suzuki Samurai
-Koła Silverstone 31x10,5 r15 z felgami z Suzuki samurai (odwrócone trójkąty) 15x5,5j dzięki takiej konfiguracji można śmiało jeździć na niskim ciśnieniu bez obawy o zrzucenie opony z felgi (ja w terenie jeżdżę ok. 1,2-1,5bara przód ok. 0,6-0,4bara tył)
-Na dachu jest lightbar 42’ 240W podłączony przez przekaźnik przy użyciu fabrycznego przycisku od halogenów. W nocy wszystko widać. Led jest tak dobrany, aby światło które generuje nie odbijało się od maski i nie oślepiało kierowcy.
Samochód w takiej konfiguracji jest idealny do startów w rajdach. Jego masa to ok. 1150kg
Wszystkie modyfikacje były wykonane, aby wyeliminować słabe punkty Suzuki Jimny i zastąpić je najmocniejszymi rozwiązaniami.
Wszystkie modyfikacje są wykonane w sposób bezinwazyjny i w każdej chwili można powrócić do stanu fabrycznego.
Nadkola, błotniki i poszerzenia nie były przycinane (z wyjątkiem przedniego zderzaka-widoczne na foto)
W Samochodzie nie ma żadnej rzeźby czy zastosowanych półśrodków. Na miejscu potencjalny klient może zobaczyć samochód na podnośniku który udostępniam.
Fotele widoczne na zdjęciach to oryginalne Recaro z Suzuki Ignis Sport pasujące w fabryczne mocowania Jimny (Podana cena jest z fotelami fabrycznymi jeśli ktoś wyrazi chęć zakupu z fotelami Recaro cena będzie wyższa o 4500zł)
Na koniec dodam że samochód miał wymienione oczywiście wszystkie oleje, filtry i płyny.
Możliwy transport lawetą
Samochód do opłat i rejestracji.