Wraz z żoną "podjeliśmy" decyzję o sprzedaży Suzuki Jimny z 2008 r., polift (automatyczny reduktor), polski salon, sprawna klimatyzacja. Posiadamy go od marca 2024 r. Przez ten czas zrobiliśmy porządny serwis mechaniczny, doposażyliśmy Jimniego w kilka niezbędnych elementów do amatorskiego off-roadu (kilka weekendowych wycieczek, dwa szkolenia EROR4x4 na Śląsku). Codziennie dowozi córkę do szkoły, mnie do pracy, więc nie może być zawodny, ani zbyt zmodyfikowany. Stan oceniam na dobry+, widać kilka zarysowań, przytarć, itp.
Poniżej lista rzeczy wykonanych w Jimniaku:
Wymienione w grudniu 2023 - nowy/zregenerowany osprzęt elektroniczny reduktora z pneumatyką.
Wymienione w okresie czerwiec-wrzesień 2024:
- olej silnikowy, skrzyni biegów, reduktora, mostów;
- tarcze/klocki przód;
- kpl bębnów tył;
- chłodnica silnika;
- kpl sprzęgła AISIN;
- nowe amortyzatory 2" JOWISZ;
- zestaw amortyzatora skrętu JOWISZ;
- kpl końcówek drążków kierowniczych MEYLE;
- nowy drążek kierowniczy;
- wiskoza;
- serwis klimatyzacji.
W okresie luty-marzec 2025:
- wymiana uszczelniaczy kul (2x zestaw od Jowisz Garage),
- wymiana przewodów hamulcowych,
- wymiana oleju w przednim dyfrze,
- wymiana rolek i pasków osprzętu,
- miejscowa konserwacja ramy (spawanie i zabezpieczenie 2 dziurek powyżej mocowań tylnych wahaczy).
Zamontowana osłona reduktora i wzmocnione łapy reduktora od Jowisz Garage.
Zamontowany snorkel ORE4x4 v2 z napisem Jimny.
Hak zamontowany do platformy rowerowej, wbity w dowód.
OC do 28/05/2025 r.
BT do 29/04/2025 r.
Stoi na całorocznych oponach COMFORSER CF3000 LT205/70/15 3PMSF plus nieużywany zapas, kupionych 06/2024 (DOT 5023).
Do obejrzenia w Pruszkowie lub Warszawie.