Suzuki Jimny po 2 calowym lifcie - z wyposażeniem offroad'owym - gotowe do jazdy w teren. Jestem drugim właścicielem auta (sprowadzone z Francji w 2013 roku). Co najważniejsze - auto zabezpieczone - brak rdzy. Jestem pierwszym użytkownikiem w Polsce - auto z tego co wiem, zostało sprowadzone z Francji.
Auto służyło mi wyłącznie do rekreacji - nie jeździło ani w trybie codziennym ani w zimę (stąd m.in. niski przebieg) - wyłącznie na coroczne wiosenn i letnie wyjazdy w lżejszy teren, garażowane (nigdy na zewnątrz). Auto podniesione o 2 cale na amortyzatorach Old Man Emu i sprężynach OME (wykonane w warsztacie Rajdy 4x4), wyposażone w snorkel, wyciągarkę EVO 8000 z liną syntetyczną (sterowanie pilotem lub po kablu, hebel w komorze silnika), płyty zabezpieczające aluminiowe pod silnikiem, mostem, drążkami, skrzynią i reduktorem, nowe metalowe łapy do reduktora (oryginalne, aluminiowe dołączam w zestawie), bagażnik dachowy wyprawowy, ręczne sprzęgiełka zapinające przedni napęd (awaryjny oryginalny system został odłączony), przełączanie napędu ręcznie za pomocą klasycznej dźwigni, boczne orurowanie progów, wyprowadzona antena do CB radia (na dach wyprawowy), radio z CD, opony BF Goodrich AT 215/75R15 na oryginalnych aluminiowych felgach (bardzo wytrzymałych). Dodatkowo przekażę komplet nowych klocków hamulcowych i okładzin na przód i tył (nigdy ich nie użyłem - ale jest to tzw. zabezpieczenie w terenie).
Auto, jak wspomniałem jest gotowe do jazdy - świetnie przygotowane, mega dzielne w terenie - miesiąc temu był robiony przegląd (niezależnie od ilości km - przeglądy z wymianą olejów wykonywałem co roku).
Samochód jeździł w lekkim terenie - stąd ślady na lakierze - ale to mu tylko dodaje uroku. Nigdy mnie nie zawiódł - mam dzięki niemu dużo przemiłych wspomnień - mam nadzieję, że nowy właściciel też się nim nacieszy.