Witam,
Samochód przywieziony z Niemiec.
Jest to rzadko spotykany Samurai Long ze ściaganym dachem Hardtopem.
Rok produkcji 1997.
Data pierwszej rejestracji 08.01.1998
4 osobowy - brak tylnych siedzeń ( pasy, mocowania foteli są)
Silnik na wtrysku jednopunktowym.
Przebieg 87000 - ( licznik jest do 100 tys - ale może być realny bo fotel kierowcy przy większych przebiegach jest cały poprzecierany i wymaga naprawy u tapicera, ten jest oryginalny bez napraw i przetarć, kierownica też nie jest wytarta, samochód ostatnie 5 lat nie był używany)
Samochód po przywiezieniu przeszedł solidny remont którego nikt chyba przed sprzedażą nie robi.
Z zewnątrz samochód jest praktycznie w oryginalnym lakierze - wszystko po 80 mikronów za wyjątkiem lewego przedniego błotnika i tych nadkoli-sierpów dokręcanych do błotników. ( grubość lakieru mogę zmierzyć na miejscu przy kupującym). Jest to rzadkość żeby 27 letni samochód miał oryginalny lakier.
Naprawiona została blacharka od spodu typowe dla każdego samuraja:
- wyspawane dolne części progów
- miejsca w podłodze ( narożniki tam gdzie pasażer i kierowca trzymają nogi i zaraz za fotelami)
- wyspawane wewętrzne nadkola, wstawiona solidna blacha
Rama jest cała w oryginale, bez żadnych napraw. Cały spód jest w fabrycznej konserwacji, nie ma tutaj czarnego baranka bitexu i innego kamuflażu rdzy.
Remont zawieszenia:
- zostały zregenerowane 4 resory,
- wymienione wszystkie gumowe tuleje w zawieszeniu
- założone 4 nowe wieszaki resorów
Samochód stoi teraz wysoko, jest sztywny. Tak jak to miał samuraj jak wychodził z fabryki :)
Remont hamulców:
- wymienione wszystkie przewody hamulcowe zarówno metalowe jak i gumowe
- wymienione tylne cylinderki i nowe szczęki
- z przodu rozebrane zaciski, wyczyszczone, wymienione tłoczki i nowe klocki hamulcowe
Poza tym wymienione zostały
- krzyżaki na tylnym i przednim wale
- nowy wałek pośredni w reduktorze
- nowe poduszki reduktora
- nowy filtr paliwa
- nowy pasek rozrządu i rolka napinająca
- nowe filtr oleju, olej w silniku, filtr powietrza
- nowe świece zapłonowe i nowe przewody od aparatu zapłonowego
- wyregulowane luzy zaworowe, nowa uszczelka pokrywy zaworów i uszczelnienie od strony aparatu zapłonowego
Remont zajął jakieś 2-3 miesiące pracy.
Moim zdaniem jest to porządnie przygotowany samochód dla kogoś kto nie ma czasu na tego typu naprawy.
Zapewniam transport na lawecie.