Samochód jest w bardzo dobrej kondycji. Dopiero co miał robiony przegląd (ważny do 04.02.2026, OC opłacone do 08.03.2025) i nie było uwag do samochodu. Suzuki kupione zostało od handlarza (w lutym 2022) który sprowadził je z Niemiec w jednym kawałku. Według oceny warsztatu, który auto odwiedziło przed zakupem było ono bezwypadkowe. Na przestrzeni czasu zostały dwukrotnie wymienione płyny eksploatacyjne, usunięte słabe punkty tego modelu jakimi jest rdza na tylnych błotnikach. Samochód posiada świeże tarcze i klocki hamulcowe z przodu (niespełna 1000 km przebiegu) oraz zupełnie nowe tarcze, klocki i przewody hamulcowe z tyłu (30 km temu). W międzyczasie naprawiane były drobnostki jak przerywacz kierunkowskazu czy niewydajna klimatyzacja. Podsumowując, auto jest zadbane i wszystko było naprawiane bez zbędnej zwłoki. Wielkim atutem auta jest napęd na 4 koła, który pozwala na jazdę w każdych warunkach bez obaw o trakcję, a niewielki silnik jest gwarancją niskiego spalania w wielkomiejskiej eksploatacji.
09.04.2022 - 151300 km - Sprężyny zawieszenia przód, łożyska koła tył, czujniki parkowania
18.02.2023 - 161514 km - Wymiana oleju i filtrów + przegląd rejestracyjny
23.08.2023 - 162822 km - Naprawa tylnych błotników (korozja)
24.08.2023 - 162835 km - Dobicie klimatyzacji, przerywacz kierunkowskazów
15.04.2024 - 165527 km - Wymiana oleju i filtrów
25.07.2024 - 165865 km - Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
04.02.2025 - 166460 km - Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył, przewodów hamulcowych tył
Jeśli spojrzysz w CEPIK zobaczysz, że w ostatni rok auto przejechało 1148 km. Stąd decyzja o sprzedaży, gdyż przy takich przebiegach bardziej opłacalny jest UBER.
Samochód stoi na zimowych oponach których stopień zużycia jest minimalny. Z autem sprzedawane są koła letnie (opony + felgi).
VIN: JSAFZD72S00130303
Numer rejestracyjny: TSZ64410
Data pierwszej rejestracji: 02.08.2012