Sprzedam Suzuki SX4 S-Cross 1.6DDiS AllGrip (napęd 4x4), bogata wersja Premium: m.in. 2-strefowa klimatyzacja, 7 poduszek powietrznych, Isofix x2 na tylnej kanapie + mocowanie Top Tether, fabryczne 17-calowe alufelgi, centralny zamek, keyless, szyby elektryczne, lusterka elektryczne regulowane, podgrzewane i składane, światła do jazdy dziennej, halogeny, radio fabryczne z CD i USB + 7 głośników, komputer pokładowy, ABS, EBD, TC, ESP, napęd na 4 koła z trybami jazdy (Auto/sport/Snow/Lock), fotele przednie podgrzewane z regulacją wysokości, kamera cofania + rejestrator w lusterku wewnętrznych, podłokietnik z tyłu, tylne szyby fabrycznie przyciemnione, oparcie kanapy tylnej z regulacją kąta pochylenia, podwójna podłoga bagażnika, koła zapasowe dojazdowe, tempomat + limiter prędkości, kierownica skórzana ze sterowaniem radia, kierownica regulowana w 2 płaszczyznach.
Samochód wyposażony w hak holowniczy, który służył wyłącznie do bagażnika na rowery, samochód nigdy nie ciągnął przyczepy (na potwierdzenie trzecia tablica rej. wbita do dowodu).
Silnik diesel 1.6 120KM (legendarny Multijet Fiat) z normą Euro6, skrzynia manualna 6-biegowa.
Samochód zakupiony jako używany w salonie Suzuki Japan Motors w Krakowie, jestem jego drugim właścicielem od 01.2017r. od przebiegu 97 tys.km., samochód w ciągłej eksploatacji, głównie na trasach podmiejskich (ok. 50km dziennie). Garażowany codziennie na prywatnej posesji.
Samochód od początku serwisowany w ASO, przeglądy i wymiany oleju robione regularnie co 10-12 tys.km, oleje tylko Castrol lub Shell, filtry markowe (Knecht, Mann lub japońskie konfekcjonowanie, np. Blueprint, Ashika). Oleje w napędach (skrzynia biegów, tylny most) wymieniane co 30-40 tys.km, ostatnia wymiana 04.2023 przy 199900km, w przekładni kątowej 09.2021 przy 179900km
Ostatni przegląd z wymianą oleju i wszystkich 4 filtrów w czerwcu 2024r. przy 216400km.
Rozrząd (zestaw pasek, rolka, napinacz, pompa wody INA + pasek i napinacz osprzętu Gates) wymienione w marcu 2022 przy 185600km.
Hamulce maja ok. 20-30% zużycia, ostatnia wymiana: przód Zimmermann przy 191600km, tył Blueprint przy 199900km, płyn hamulcowy 07.2022 przy 190600km.
Ważniejsze wymiany części:
- przy 97000km (przed zakupem przeze mnie) wymieniona turbosprężarka (w ASO Suzuki)
- amortyzatory (gazowe KYB) tylne wymienione w 07.2017 przy 117400km, przednie w 05.2023 przy 201200km
- chłodnica wody (rozszczelniona na rdzeniu) - nowa Nissens 01.2023 przy 197000km
- świece żarowe i łożysko koła lewy przód 09.2019 przy 152000km
- wymiana zaworu EGR (na przedłużonej gwarancji) 08.2019 przy 146000km
Opony letnie Toyo 2021r ok. 6mm (na fabrycznych alufelgach), dodatkowo komplet kół zimowych Nokian 2022 ok. 6,5mm.
Jedyna szkoda to wymiana przedniej szyby (oryginał suzuki) przy 124 tys. km w 04.2018. Lakier oryginalny, poza lewym przednim błotnikiem (drobna obcierka o ścianę garażu) oraz przy tej okazji malowana przednia maska od obić kamieni - posiadam zdjęcia uszkodzeń na potwierdzenie. Błotnik tylny prawy ma rysę ok. 5cm długości, praktycznie zaraz po zakupie auta - bez uszkodzenia podkładu, nie koroduje.
Przed każda zimą wykonana kontrola i ew. uzupełnienie konserwacji podwozia (stosuję wyłącznie środek Novol, nie żadne Baranki lub Boll).
Klimatyzacja sprawna, w 01.2019 przy 137700 km wymieniony na przedłużonej gwarancji kompresor klimatyzacji.