Witam
oferuję auto rodzinne , które dorywczo służyło jako taksówka (przebieg jako taxi około 90 tys. km).
Auto kupiłem w lutym 2020 roku w salonie w Szczecinie - pierwsza właścicielka przejechała nim 10 tys. km.
Auto sprzedaję bo potrzebuję większe = NIE było zalane podczas powodzi ani NIE jest po żadnej poważnej kolizji czy wypadku.
Auto spełnia normę EURO6, posiada hak holowniczy z pinem do przyczep lekkich.
Auto wyposażone jest w chińskie opony wielosezonowe, wyposażone jest w zestaw naprawczy opon.
Gdzie można obejrzeć auto?
Mieszkam w Warszawskim ursusie, pracuję jako kierowca śmieciarki i moja baza do której jeżdżę autem mieści się na ul. Mortkowicza 5, Warszawa ; koło lotniska Chopina - vis a vis DHL Parcel Polska.
Pracuje na dwie zmiany - 5-13 i 13-21 ale często po i przed pracą jestem "na mieście" i dorabiam na taxi.
Mocne strony auta
Z racji wykorzystania jako taxi - auto zadbane mechanicznie:
Regularnie wymieniany olej z filtrami oleju i powietrza co 15 tys. km (powietrza co 30 tys.),
klocki i tarcze, akumulator, zawieszenie w bardzo dobrej formie.
Wszelkie awarie i uszkodzenia, wpływające negatywnie na eksploatację auta były naprawiane na bieżąco = auto miało jeździć i zarabiać i służyć rodzinie a nie wyglądać i stać u mechanika...
Bez kluczykowy dostęp do auta, kamera cofania (brak czujników), system START-STOP, napęd 4x4, automatyczne światła i czujnik deszczu, na tylnej kanapie 2x system ISOFIX.
Mankamenty auta:
-skrzypiący fotel kierowcy;
-uszkodzenie po stłuczce na prawym przednim nadkolu pokazane na zdjęciu;
-przy przebiegu 100 tys. km awarii uległ katalizator - pojechałem do ASO Warszawa al. Jerozolimskie - katalizator został wyjęty, wymieniono wkład , zespawano i założono z powrotem. Po zmianie paliwa z E5 na E10 pokazywał się błąd P420 - “Sprawność układu katalizatora poniżej wartości progowej” - regularnie co 1 miesiąc badałem skład spalin = wynik zawsze był ten sam = spaliny są idealne, spełniają najwyższe normy;
-wykładzina prawego pasażera jest zdecydowanie zużyta = z oczywistych przyczyn, dołączam zdjęcie;
-obecne są również mikrouszkodzenia lakieru w okolicach głównie tylnych drzwi - pamiątki po paniusiach z torebkami z łańcuchami, ćwiekami, w szpilkach, trepach, kulach, pieskach, kluczach, bąbelkach z zabawkami, kartonach wkładanych na tylną kanapę i wszystkich "przygodach" związanych z pracą na taxi.
Wszystkie informacje powyżej jestem w stanie udowodnić pełną dokumentacją , możemy udać się na stację diagnostyczną czy serwis aby wykonać przegląd przed sprzedażą = w razie zakupu auta zwracam za taki przegląd = oczywiście w jakiś zdroworozsądkowo uzasadnionej kwocie.
preferuję kontakt e-mail = podczas pracy na śmieciarce czy jako kierowca taxi nie mogę prowadzić długich rozmów, chyba że ustalimy jakiś konkretny termin.
Komu polecam auto?
Przejeździłem tyle moją czerwoną japońską strzałą, że mógłbym okrążyć Ziemię prawie 4 razy...
Pokonałem nią niekończące się Warszawskie korki, bezdroża podwarszawskich miejscowości, wielokrotne trasy Warszawa-Limanowa i nawet trasę z Warszawy do Świnoujścia przez Limanową i to wszystko w palące słońce i upały, deszcze, śniegi, grady.
Szczególnie polecam auto rodzinie 2+2, używających auta w mieście lub małej miejscowości oddalonej od dróg utwardzonych.
W trybie jazdy zarobkowej po Warszawie auto pali ok. 7-8 l/E10/100 km.
W trasie przy Vmax 100km/h (jest oczywiście tempomat) można zejść do 5/100km.... ale powyżej 120km/h spalanie wzrasta do 10 l/100km.