Dzień dobry, jestem osobą prywatną i pierwszym właścicielem pojazdu od nowości.
Vitarę zakupiłem w 2017 jako nowy w salonie Suzuki w Gdańsku. W latach 2017 – 2020 samochód użytkowany/ubezpieczony przeze mnie w Belgii (służba w placówce zagranicznej). Od 2020 do chwili obecnej ponownie zarejestrowany na mnie i Żonę w Polsce; posiadam pełną historię zakupu (w tym faktura) i serwisu (ksiązka serwisowa wraz z małą stertą rachunków), instrukcję obsługi, dwa oryginalne kluczyki (nowe baterie) itp.
Od początku do chwili obecnej pojazd jest garażowany.
Vitara jest serwisowana na bieżąco; na gwaracji serwis był w ASO Polska/Belgia, po gwarancji - w dobrym warsztacie przez jednego mechanika. W latach 2023/2024 wykonano większe przeglądy (hamulce przód/tył; świece irydowe; klimatyzacja; płyny techniczne, w tym w napędzie 4x4).
Silnik to wolnossące M16A na łańcuchu, pracuje równo i cicho, docierany do ok. 10 000 km (w tym czasie dwie wymiany oleju), przebieg to ok. 117 000 km i rośnie. Olej/filtr w silniku zmieniany średnio co 11 000 km (Shell Helix Ultra ECTC3 5W30/Ecstar 5W30, filtr to przeważnie Bosch lub Mahle), średnio wypada to wiosna/jesień.
Każdy przegląd/obsługa jest wpisana w książkę serwisową.
Wszystkie podzespoły działają płynnie i bez zacięć; w samochodzie nie palono tytoniu, nie wożono zwierzaków. Napęd 4x4 kilka razy się przydał w zimie, przy czym Vitara nigdy nie jeździła w terenie; średnie spalanie to ok. 6.5 l/100 km.
Obecnie samochód stoi na zimowych oponach Kleber Krisalp (stan dobry), do tego w ramach sprzedaży jest komplet opon letnich Fulda (stan bardzo dobry) oraz koło dojazdowe i pełnowymiarowe koło zapasowe.
Przegląd techniczny był wykonany w zeszłym miesiącu i jest ważny do października 2025.
Naprawy
W latach 2019 i 2023 – immobiliser (ASO Suzuki Warszawa), 2020 – naprawa prawych drzwi (ASO Belgia w Mons) ponieważ ktoś zarysował drzwi na parkingu i uciekł, 2023 – przednia szyba (ASO Suzuki Warszawa), powód – uderzenie kamienia na autostradzie. Poza tym – tylko wymiany eksploatacyjne (płyny, hamulce, itp).
Na wszystko mam rachunki/ wpisy w książce napraw.
Jest lekkie otarcie z tyłu z prawej strony (podczas silnego wiatru otworzyła się brama) widoczne na załączonym zdjęciu, poza tym kilka drobnych odprysków lakieru z przodu. Samochód nigdy nie miał kolizji/stłuczki, nie jest to pojazd
po powodzi, żaden element nadwozia (oprócz drzwi) nie był wymieniany/naprawiany/malowany itp.
Za ok. 5 000 km należałoby wymienić olej/filtr w silniku, poza tym w przyszłym roku profilaktycznie sprawdzić tylne hamulce (zaciski były czyszczone, ale tarcze/klocki są jeszcze oryginalne) oraz wykonać pozostałe czynności obsługowe wg harmonogramu Suzuki. Samochód można sprawdzić w ASO Suzuki (Warszawa), ew. na stacji diagnostycznej
w Grodzisku Mazowieckim i okolicach, w obu przypadkach koszt ponosi osoba zainteresowana.
Zdjęcia nie są retuszowane, zrobione smartfonem chwilę po umyciu samochodu
Cena samochodu to 64 000 PLN, forma sprzedaży: umowa kupna – sprzedaży.
Nie interesuje mnie zamiana na inny pojazd; komisom dziękuję.
Forma zapłaty: przelew/wpłata na wskazane konto, dokonany w placówce banku ING (najbliższy – Grodzisk Mazowiecki).
Nr telefonu do informacji o samochodzie: , po 18.00.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.