Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD (366 kW)
Wersja modelowa 2021 - z pompą ciepła i dodatkami na karoserii w kolorze matowej czerni.
Produkcja auta w USA, bateria Panasonic - jest miej wrażliwa na wahania temperatur.
Auto ma wajchy do kierunkowskazów i zmiany kierunku jazdy - nie to co nowe Tesle.
Dokupiony pakiet boost - przyspieszenie do 100 km/h w 3,9s, zamiast 4,4s.
Prędkość maksymalna: ok. 233 km/h
Pierwszy właściciel - auto wykupione prywatnie z leasingu (brak możliwości wystawienia FV).
Pełna gwarancja do dnia 16.12.2024 albo przebiegu 80 000 km
Gwarancja na silniki i baterię do dnia 18.12.2028 albo przebiegu 160 000 km
Za 10 000 zł można dokupić dodatkową pełną gwarancję na kolejne 4 lata i 80 000 km.
Lakier: Pearl White Multi-Coat
Wnętrze: All Black Premium
Koła: 18-calowe + kołpaki Aero
Zasięgi przy zużyciu baterii 100% - 10% potwierdzone przez 3,5 roku jazdy (zima - lato):
* Autostrada przy 140 km/h: 250 - 300 km.
* Droga Szybkiego ruchu przy 120 km/h: 300 - 350 km
* Dynamiczna jazda po Warszawie: 400 - 450 km km
Ładowanie z mocą maksymalną 250 kW - naładowanie w zakresie 5 - 75% zajmuje 15 minut i można jechać następne 200 km.
Auto ładowane głównie w garażu w domu mocami 5-11 kW.
Degradacja baterii po 3,5 roku i 69 500 km ~4%.
Auto po jednej kraksie na podjeździe - uderzenie przednim kołem w słupek ogrodzenia skutkujące wymianą kilku elementów. Naprawa w autoryzowanym serwisie z AC na oryginalnych częściach - tylko wymiana na nowe, bez napraw.
Opony letnie i zimowe.
Samochód w trakcie użytkowania - do obejrzenia pod Piasecznem albo w okolicy Ronda Daszyńskiego (w godzinach pracy).
Za dopłatą mogę zaoferować:
+10 000 zł = Pełne dodatkowe ubezpieczenie Tesli na kolejne 4 lata (kosztuje właśnie około 10k i przechodzi na kolejnego właściciela)
+1 000 zł = Wall Connector 3 - nie używany w opakowaniu odebrany w styczniu tego roku