Przedmiotem sprzedaży jest Tesla Model 3 Performance, z 2021 roku. Samochód użytkowany przez jedną osobę, odebrany i serwisowany w Polskim salonie w Warszawie.
Auto jest fabrycznie w kolorze czerwonym, z białym wnętrzem. Jest to model po-liftowy (zwał-jak-zwał) - ma pompę ciepła, podwójne szyby, elektryczny bagażnik itd.
Auto nie brało udziału w żadnym zdarzeniu drogowym, obcierce, szkodzie parkingowej czy innym wydarzeniu o kreatywnej nazwie - zwyczajnie - nic :).
Samochód jest na fabrycznych felgach 20', dodatkowo posiadam do auta opony zimowe Michelin Pilot Alpin.
Technicznie:
Auto jest w idealnym stanie - technicznie nie ma w ogóle o czym rozmawiać, ponieważ nawet gdyby jakieś problemy były - rozwiązał bym je już na gwarancji.
Wizualnie:
Od nowości auto zabezpieczone markową folią u detailera. Folia 3M Psychodelic Satin (kolor satynowy szary, w słońcu nabiera blasku). Folia skutecznie chroni lakier przed rysami / kamyczkami i chociaż nowa już nie jest - to nadal wyglada fajnie. Kwestia wizualna jest oczywiście subiektywna, wiec jeśli zdecydowany kupujący będzie preferował powrót do oryginału - zawiozę i pokryję koszty zdjęcia u mojego detailera, wtedy de-facto auto jest niemal nowe optycznie.
Felgi w dobrym stanie, chociaż w kilu miejscach pedantyczne oko dostrzeże drobne rysy (chyba nieuniknione przy tym profilu).
Na światłach przód i tył folia PPF bezbarwna - zabezpiecza od kamyczków.
Auto posiada przyciemnione szyby, włącznie z tylną szybą (moim zdaniem - niezbędne, auto się nagrzewa dużo mniej)
Dodatkowo:
-> po zakupie auto zostało profesjonalnie wygłuszone foliami oraz gąbką - wygłuszone zostały nadkola przód oraz tył, drzwi przód oraz cały tył tj. bagażnik oraz nadkola od środka. Auto dużo ciszej jeździ oraz subwoofer fajniej brzmi.
-> na lusterkach nakładki karbonowe z Green Drive Accessories (te z prawdziwego karbonu, a nie folia - a przynajmniej tak twierdzą w sklepie... :) )
-> na elementach matowych tylnego zderzaka czarna błyszcząca folia
Jeśli chodzi ładowanie, to 99% przypadków ładuję w domu / firmie, prądem 3faz, w zakresie 20-75%, często nawet na 12A zamiast 16, zwyczajnie nie muszę szybciej. Na palcach obu rąk można policzyć liczbę ładowań na SuperChargerze czy innych stacjach DC (chcesz poznać dokładną wartość, zadzwoń - sprawdzę w Scan My Tesla).
Dodatkowo:
-> do auta mam przyciski S3XY BUTTONS (koszt 1000+ PLN) - możemy porozmawiać o sprzedaży,
-> do auta mam dodatkową przenośną ładowarkę Tesla UMC na 3 fazy - w serwisie 2800+PLN (tak - technicznie, to nie są ładowarki, ale tak je roboczo nazwijmy) - też możemy porozmawiać o sprzedaży,
-> do auta mam Tesla Wallbox 1gen - w serwisie 2300+PLN - też możemy porozmawiać o sprzedaży,
Najchętniej oddam w cesji leasingu EFL (z GAP), aktualna rata 2730zł (+VAT), pozostało 18 rat, wykup 81000zł. Preferuję cesję chociaż inne opcje - wykup i FV23% - też wchodzą w grę - porozmawiajmy :).
Gwarancja do marca 2025 na całe auto. Do 2029 na silnik baterię i układ jezdny.
Jestem otwarty na weryfikacje w dowolnym miejscu na terenie Warszawy.
Auto na codzień użytkowane - więc przebieg niewiele może się zmienić. Chociaż starałem się wszystko opisać jak najdokładniej - w razie nieścisłości proszę o telefon.