do sprzedania mam swoją własną Teslę Model 3 SR+ 2019 (RWD). Cena brutto z FSD 95tys zł.
- jestem jej pierwszym i jedynym właścicielem, osobą prywatną więc umowa kupna/sprzedaży, bez faktur VAT itp, chyba że znasz na to sensowny sposób
- ubezpieczenie, przegląd do sierpnia 2025,
- gwarancja na silnik i baterię do sierpnia 2027 lub 160tys km
Konfiguracja producenta:
- SR+ 2019 ze wszystkimi nietypowymi tego konsekwencjami tamtych czasów (szczegóły poniżej) odebrany pod koniec sierpnia 2019, przebieg na dziś 102 000km,
- lakier Deep Blue Metalic
- koła 18 cali z nakładkami Areo, opony letnie powoli się kończą, dodatkowo opony zimowe w dobrym stanie.
- fabryczny hak holowniczy,
- białe fotele/wyposażenie wnętrza,
- FSD czyli wykupiona pełna autonomia auta, wymieniony przez Teslę komputer 2,5 na 3,0, wymienione przez Teslę boczne kierunkowskazy które miały wadę fabryczną samooślepiania się.
Wiem że na chwilę obecną FSD w Europie ma mały sens, w ubiegłym roku można było przenieść FSD na nowe auto, obecnie nie można, jeśli ponownie będzie można to FSD przeniosę i obniżę cenę sprzedaży
Nietypowa konfiguracja producenta (której nie ma w roczniku 2020):
- przednie światła przeciwmgielne (LED), których SR+ nie powinien mieć a ma,
- podłączone wszystkie głośniki (oczywiście brak subwoofera)
- przejściówka EVSE na 16a gniazdko kempingowe
Rozszerzona konfiguracja producenta:
- podgrzewane tylne fotele
- HOMELINK razem z oprogramowaniem,
- głośnik zewnętrzny z boomboxem oraz dzwiękiem biegu wstecznego
Niestandardowe wyposażenie zewnętrzne:
- częściowy "chrome-delete": klamki, kierunkowskazy, okolice szyb, chrome został w podstawie lusterek, dużo roboty, mały zysk.
- wymienione ledy bagażnika na jaśniejsze
- wymienione ledy doświetlające chodnik na ledy z logo tesli
- oświetlenie progów we wnętrzu auta,
- przyciemniane boczne tylne szyby
- pneumatycznie podnoszona klapa bagażnika przedniego,
- przeniesienie dzwięku z przednich głośników na głośniki tylne, efekt moim zdaniem słaby ale jest.
Niestandardowe wyposażenie wewnętrzne:
- indukcja na dwa smartfony,
- "piano black-delete" czyli oklejenie konsoli środkowej, oklejenie przycisków w drzwiach na biało, kierownica na biało, ekran w bieli.
- organizer schowka, silikonowe wkładki w schowki,
- nakładki na pedały w kolorze niebieskim
- ekran konsoli tylnej do sterowania klimatyzacją/ogrzewaniem foteli
Historia serwisowa:
- 2021 wymiana komputera FSD 2,5 -> 3.0 oraz kierunkowskazów bocznych
- 2022 powypadkowy serwis w autoryzowanym centrum Tesli we Wrocławiu (wszystkie uszkodzone części wymienione na nowe, historia i faktury udokumentowane)
- 2022 instalacja HOMELINK w Tesla Warszawa
- 2022 gwarancyjna wymiana baterii HV na nową, w dodatku ciut większą niż oryginalna, 53,4kwh przy 60tys km przebiegu
- 2023 instalacja głośnika zewnętrznego przez technika mobilnego Tesla
- luty 2025 wymiana płynu hamulcowego, 2 wahaczy przód, 2 wahaczy tył oraz obu drążków reakcyjnych tył
- do zrobienia klocki i tarcze hamulcowe które nadal są fabryczne.