1 / 31
7 lipca 2024 23:01
ID: 6125927506
Szczegóły
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
TeslaModel pojazdu
Model SWersja
StandardRok produkcji
2015
Przebieg
192 643 km
Moc
306 KM
Rodzaj paliwa
ElektrycznySkrzynia biegów
AutomatycznaNapęd
Na tylne kołaPojemność baterii
70 kWh
Rodzaj własności baterii
W cenie
Typ nadwozia
SedanLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
NiebieskiRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
NiemcyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Opis
Cześć,
Sprzedaję swoją prywatną Teslę Model S 70D z 2015 roku z przebiegiem około 191 tys. km.
Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży. Auto do obejrzenia w Warszawie, zgadzam się na wszelkie inspekcje otomoto/autotesto i tym podobnych, jak i oczywiście w Tesli w Ząbkach czy np. w EV Repair w Piasecznie.
Jedynym powodem sprzedaży auta jest przesiadka na Model X.
Auto pochodzi z rynku niemieckiego. W Polsce jestem drugim właścicielem.
Jak obliczyłem cenę? Kupiłem auto w październiku 2023 za 107 000 PLN. Wydałem 7 000 PLN na aktualizację komputera do najnowszej wersji, 6700 PLN na remont zawieszenia i 2000 PLN na naprawę klimy. Dlatego uważam, że 107 000 PLN to uczciwa cena jak na auto z takim wyposażeniem jak opisuję szczegółowo poniżej.
Uwaga - skończył mi się przegląd techniczny auta, zarobię go na dniach, więc kupujący będzie mial auto świeżo po przeglądzie.
Tesla Model S 70D, 2015:
- free unlimited supercharging przypisany do auta
- free premium conectivity
- autopilot 1.0
- summon
- autoparkowanie
- CCS aktywowany
- nie ma zawieszenie pneumatycznego
- bezwypadkowa
- gwarancja Tesli skończyła się pod koniec 2023
- w 2017/2018, jeszcze w Niemczech, Tesla wymieniła baterię na gwarancji, jest papier
- zrobiony upgrade do MCU2 (wersja bez FM)
- wolnat zamiast kierownicy (oryginalną mam, dodaję)
- bezpiecznik baterii wymieniony (Tesla Ząbki, na gwarancji)
- remont zawieszenia zrobiony w EV Repair w Piasecznie (ok. 6 700 PLN). Zrobiona geometria, nie tnie opon.
- równeż w EV Repair wymieniona chłodnica klimy, bo jak zwykle rdzewiała i rozszczelniła. Po wymianie napełnione oryginalnym czynnikiem.
- auto przypisane do mojej aplikacji, wszystkie aktualizacje idą normalnie, sterowanie działa
- fotele szmata + skóra
- klamki działają wszystkie, poprzedni właściciel w PL wymieniał osobiście jedną
- opuszczanie szyb zaczyna kaprysić (poza kierowcy), kalibrowałem, ale pewnie trzeba w końcu wymienić moduły
- tryb serwisowy w MCU pokazuje brak komunikacji z klapami z przodu, czyli częsty temat. Nie przeszkadza w niczym, nie wywala alertów poza trybem serwisowym.
- akumulator LV 12V będzie wymieniony przez serwis mobilny 9.07.24. Wymieniam, bo pokazał się alert tego dotyczący, widoczny na zdjęciu.
- nie potrafię sam policzyć SOH, jeśli potrzebujesz tej informacji powiedz mi co mam zrobić.
- mam raport AutoDNA generowany w momencie, jak auto kupowałem. Pisz, prześlę. Jeśli jednak chcesz samodzielnie wygenerować aktualny raport i zdecydujesz się akurat na AutoDNA to polecam kod rabatowy działający tylko w lipcu: AUTO15MOTO (pula rabatów to 500 raportów, więc mogła się już wyczerpać).
Informacje o sprzedającym
Maciek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2023
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie