Cesja leasingu lub sprzedaż - Tesla Y LR 2023 acceleration Boost 4,4 sek. 0-100 km/h
Wyposażenie:
• Long Range z napędem na wszystkie koła
• Autopilot
• Wnętrze All Black Premium
• Kolor: Midnight Cherry Red (różne odcienie w zależności, ile jest światła i kąt padania światła)
• Zabezpieczenie lakieru: Full Body PPF (oklejone wszystkie elementy, zdolność do absorbowania słabych uderzeń np. kamienia i samoregenerowania pod wpływem temperatury)
• Koła Induction 20” (najładniejsze w tym modelu, wymagały dopłaty 10.000 zł)
• opony zimowe Hankook 255/40 R20 101 V Winter i*cept ION Sound Absorber FR XL (jedne z cichszych na rynku)
• opony letnie 20” takie jak były z samochodem od Tesli (przechowuję je u oponiarza nie mogę teraz sprawdzić modelu)
• Hak holowniczy (wypinany)
• Ładowarka Tesla tzw. cegła
Stan techniczny:
• Przebieg: 37.452 i rośnie, samochód w ciągłej eksploatacji
• Data rejestracji: 11.2023
• Gwarancja na cały samochód: 29.11.2027 lub 80.000 km
• Gwarancja na baterię i jednostki napędowe: 29.11.2031 lub 192.000 km
• Ładowanie: samochód ładuję w garażu z gniazdka 230V 3,5kV w zakresie 20-80%, przed wyjazdem w dłuższą trasę, kilka razy w roku ładuję na 99%, w trasie ładuję na SuperChargerach lub innych szybkich ładowarkach najczęściej GreenWay 150kV-200kV, na tyle procent, ile potrzeba do dojechania do kolejnej ładowarki, nie ładowana na szybkich ładowarkach DC do pojemności 100%
• Samochód bezwypadkowy, w rozumieniu, że nie miał dzwona, za to udało mi się raz wymusić pierwszeństwo i zrobić jedną małą obcierkę błotnika i zderzaka przedniego, naprawa w body shop Tesla w Katowicach, pełna dokumentacja do wglądu i zdjęcia
• Zakupiony w Tesla Polska, produkcja Gigafactory Berlin, odbiór był w Katowicach (jeszcze wtedy w galerii Libero)
• garażowany
• użytkuję do celów prywatnych, czyli klasyka, dojazd do pracy, wakacje, wyjazdy góry, morze, haka używamy do wożenia rowerów lub box-a bagażowego, samochód nie ciągnął przyczepy
• sprzedaję z powodu zmiany potrzeb finansowania, jeśli jesteś osobą która nie jeździła jeszcze EV mogę opowiedzieć swoje doświadczenia w tym aspekcie, dane, statystyki
• średnie zużycie jakie odnotowała Tesla na całym pokonanym dystansie jest pokazane na zdjęciu z licznikami przebiegu i wynosi 19,4 kWh/100 km a jeżdżę raczej szybciej niż wolniej
• zdjęcia od nr 1-13 są po oklejeniu folią PPF, kolejne zdjęcia to bieżące
• Teslę można obejrzeć w Sosnowcu pod firmą lub po drodze, gdzie jeżdżę przy trasie DK94 na odcinku Katowice – Olkusz, mogę gdzieś podjechać po umówieniu w małym promieniu
Finanse:
• Leasingodawca: Santander Leasing
• Wariant 1: zakup pojazdu
o Pozostały kapitał: 139.116,01 zł
o Wykup: 2.619,71 zł
o prowizja od wykupu: 4.252,07 zł
o Odstępne (faktura VAT 23%): 59.000,00 zł
o Suma wykupu + odstępne: 204.987,79 zł brutto (w tym vat 23%)
• Wariant 2: cesja leasingu
o Pozostało 32 raty x 4.883,12 zł brutto = 156.259,99 zł brutto
o Wykup: 1 x 2.619,70 zł
o Suma leasing: 160.833,91 zł brutto
o Odstępne: faktura VAT 23%: 59.000,00 zł
o Suma leasing + odstępne: 219.833,91 zł brutto (w tym vat 23%)
(kwota zawiera koszty leasingu)
• Harmonogram można dopasować do swoich potrzeb
• Ubezpieczenie GAP: 88,89 zł/m.
• Wariant 3: zakup pojazdu po wykupieniu z leasingu
o Suma: 204.000 zł
o dowolna forma zakupu, przelew, gotówka, Twój leasing, kredyt, do ustalenia
• Ubezpieczenie samochodu: jest do 11.2025, przechodzi OC na nowego użytkownika
• Aktualna cena nowego w tej samej wersji + kolor + wyposażenie + Boost + PPF to 278.890 zł brutto
Teslę można obejrzeć w Sosnowcu pod firmą lub po drodze, gdzie jeżdżę przy trasie DK94 na odcinku Katowice – Olkusz, mogę gdzieś podjechać po umówieniu w małym promieniu