Samochód krajowy, garażowany od 2018 roku w rodzinie.
Bezawaryjny silnik 1.4 d4d, wyprodukowany przez Toyotę.
Udokumentowany przebieg 225 000 km
Stan samochody bardzo dobry możliwość sprawdzenia na dowolnej stacji diagnostycznej, brak rdzy zakonserwowany, lakier bez rys pokryty powłoką ceramiczną w 2023 roku.
Samochód serwisowany w warsztacie Toyota, przeglądy co 10 000 km, stosowany olej MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W30
Samochodu nie miałem zamiaru sprzedawać dlatego w maju wykonałem kompleksowy remont skrzyni biegów, czasami odzywał się synchronizator biegu 3.Opony z 2021 roku z dużą ilością bieżnika.
Nakłady, które poniosłem w czasie użytkowania samochodu:
10.2020 Nowe kompletne sprzęgło, tarcze przód i klocki (1800 zł)
09.2021 Szkoda parkingowa zderzak przedni – naprawiony z OC sprawcy
01.2022 Konserwacja podwozia i profili zamkniętych w profesjonalnej lakierni (3500 zł) – przeglądy coroczne.
01.2022 Nowy zacisk lewy tył (ORYGINAŁ TOYOTA), Tarcze i klocki tył TRW, Osłona tarczy kotwiczej (2000 zł)
07.2022 Świece Denso (400zł )
10.2023 Wymiana pompy wody na nową oryginalną i rolki napinacza, pasek wielorowkowy (1500 zł)
05.2024 Uszkodzony synchronizator biegu 3 – (przy okazji wymienione zostały, synchronizatory biegu 1,2,3,4, przesuwki 1-2,3-4, łożyska) wymiana na oryginalnych nowych częściach w warsztacie TOYOTA (6000 zł) – posiadam dokumentacje i wszystkie wymienione części. Robiłem pod siebie nie chciałem używanej po „regeneracji”