Szukasz niezawodnego i stylowego samochodu, który łączy w sobie wygodę, oszczędność paliwa i nowoczesne technologie? Toyota Auris HSD 1.8 MR`10 Luna CVT to idealny wybór dla Ciebie!
Wyposażenie Luna CVT
Ten model w wersji Luna CVT oferuje bogate wyposażenie, które zapewnia komfort i bezpieczeństwo: wspomaganie układu kierowniczego, lusterka zewnętrzne składane i regulowane elektrycznie, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, regulowana kolumna kierownicy, ABS (system zapobiegający blokowaniu kół), poduszki powietrzne (kierowcy, pasażera, boczne przednie, kolanowa kierowcy, kurtyny boczne), klimatyzacja, światła przeciwmgielne przednie, komputer pokładowy, zamek centralny zdalnie sterowany, sterowanie radiem na kierownicy, immobilizer, siedzenia tylne dzielone asymetrycznie, sygnalizacja niezapiętych pasów przednich.
W samochodzie zostało wymienione oryginalne radio na radio marki Sony z CarPlay wartości około tysiąca złotych. Został również dodany specjalny emulator przez co wszystkie przyciski na kierownicy obsługują radio.
Dane techniczne
Marka: Toyota
Model: Auris
Generacja: E150
Wersja: Luna CVT
Rodzaj paliwa: hybryda benzyna-elektr.
Napęd: przedni
Typ nadwozia: hatchback
Pojemność silnika: 1798 cm³
Moc: 136 KM
Liczba drzwi: 5
Liczba miejsc: 5
Masa całkowita: 1750 kg
Historia pojazdu
Samochód został sprowadzony z Szwajcarii w 2017 roku, po incydencie z zalaniem czystą wodą w garażu podziemnym. Woda przelała się przez próg samochodu. Nie jest to samochód po powodzi! Został całkowicie rozebrany, wysuszony, a wszystkie elektryczne komponenty poniżej linii zalania wymienione na nowe łącznie z baterią. W 2019 roku miał niewielką stłuczkę (poprzedni właściciel najechał na auto stojące na światłach), uszkodzony został tylko zderzak (nie sprawdzałem czy coś więcej, mi to po prostu nie przeszkadzało). Od 2019 roku, przejechałem nim bezawaryjnie blisko 80 tys. km. Regularnie serwisowany, bez oznak rdzy, hamulce wymienione w 2020 roku przy przebiegu ok 100k km. Nigdy nie był używany jako taksówka, tylko do prywatnych przejazdów. Nigdy mnie nie zawiódł, zawsze opdpalił i nigdy nie miał błędów zwiazanych z elektroniką pojazdu oprócz błędu tempomatu o którym piszę poniżej. Po 5 latach z tym samochodem wiem, że przejedzie bez awarii jeszcze wiele kilometrów.
Do poprawy
- Krzyżak układu kierowniczego do wymiany – słychać stuki. Był wymieniany w trakcie pandemii na używany i wystukał się ponownie.
- Tempomat – czasem przestaje działać, trzeba wyłączyć i włączyć samochód. Prawdopodobnie przyczyną jest taśma kierownicy ponieważ manetka tempomatu została już raz wymieniona w celu naprawy tego problemu.
- Ułamany bolec deski w bagażniku – deska opada, koszt wymiany boczku ok. 150 zł.
- Uszkodzenie przedniego zderzaka.
- Opony przód do wymiany.
- Ewentualne poprawki lakiernicze.
Zapraszam do kontaktu i na jazdę próbną! To okazja, by stać się właścicielem niezawodnego i ekonomicznego auta, które zapewni Ci komfort i bezpieczeństwo na długie lata. Cena podlega negocjacji.