Pierwszy właściciel w Polsce. Auto eksploatowane głównie w długich trasach. Auto bez napraw blacharsko-lakierniczych. Silnik bez wycieków. Stan techniczny doby.
Wyposażenie: ABS, kontrola trakcji, system dogrzewania silnika (dodatkowa nagrzewnica), podgrzewane lusterka, elektryczne opuszczane szyby, elektrycznie składane lusterka, tempomat, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane przednie fotele, fotochromatyczne lusterko wsteczne.
Koła letnie (felgi aluminiowe 17”, opony Michelin e-Primacy 225/45 R17 rok prod. 2022), koła zimowe ( felgi stalowe 16”, opony Uniroyal WinterExpert 205/55 R16 rok prod. 2022).
Ważniejsze naprawy:
502500 km - wymiana łożysk kół przednich oraz łóżyska/piasty tylnej.
496200 km - wymiana klocków hamulcowych przód.
489600 km - wymiana tłumika końcowego.
488000 km - uszczelnienie pokrywy zaworów.
486900 km - wymiana klocków hamulcowych tył.
406000 km - wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód.
352700 km - wymiana uszczelki pod głowicą. Wymiana docisku, tarczy i łożyska sprzęgła. Wymiana pompy płynu chłodzącego. Wymiana uszczelniaczy zaworów i wtysków itd.
346200 km - regeneracja turbiny.
334200 km - wymiana oleju w skrzyni biegów.
Standardowe wymiany zgodnie z zaleceniami producenta (olej 5W30 + filtr co 15 tys., filtr paliwa co 30 tys., filtr powietrza co 20 tys.) inne cześci eksploatacyjne w razie potrzeby.
W 2021, po zderzeniu z sarną wymienione zostały dwa grile, lewy reflektor (na oryginalny toyota), znaczek i lewe nadkole. Ślady na zderzaku przednim pozostały po tym zderzeniu.
Badanie techniczne ważne do 11. 2024 r.