Witam.
Do sprzedania mam Toyotę Avensis 2.2 D-Cat w automacie E-CVT. Auto ma przebieg oryginaly 289500 (jeszcze nie dobił do 500 ale pewnie na dzień czytania ogłoszenia będzie już tyle miał bo nim jeżdżę)
Samochód w moim posiadaniu od stycznia 2022 roku i jestem jego trzecim właścicielem. Dbam jak o własne dzieci - zawsze czyste, serwisowane zanim coś się zadzieje złego i używam do niego tylko produktów premium.
Olej zmieniany przeze mnie osobiście na kanale u teścia co 10 tys km (castrol EDGE), tankowane tylko paliwo premium BP, auto chodzi bardzo dobrze i ten stan utrzyma się pewnie przez kolejne dziesiątki tysięcy kilometrów. Sprzedaję auto ponieważ zmieniłem pracę i szukam benzyny/hybrydy - możliwa zamiana na toyotę Yaris w podobnej cenie.
WAŻNE: do auta są 2 komplety kół na pięknych alufelgach + mam kupione opony letnie używane jeden sezon przez kolegę. Czyli w sumie są 2x alufelgi + 12 opon w 3 pełnych kompletach (2x letnie + 1 x zimowe). Letnie które są na alusach są niższego profilu - widoczne na zdjęciach.
Samochód jest naszpikowany bajerami m. in keyless go, dysk HDD, 9 głośników Toyota premium audio + sound levelizer, 2 kluczki w skórzanym etui, NAVI, składane el. lusterka, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu, zmierzchu, ośw. LED wewnątrz auta i wiele wiele innych. Do samochodu są też dwa zestawy dywaników - guma oryginalna + mata bagażnika na zimę + dywaniki welurowe kremowe na lato - czyste i zadbane.
Boli mnie serce, że muszę sprzedać auto o tak bogatym wyposażeniu za tak śmieszne pieniądze ale nie będę jeździł dieslem do pracy, którą mam pod domem.
Samochód wyposażony jest też w odstraszacz antykunowy - przeniesiony z mojego poprzedniego auta lexusa NX którego silnik zjadła mi kuna.
Samochód ma książkę serwisową i ostatni serwis (oraz duża część poprzednich) dokonywanych było w ASO Toyota Mikołajczak.
Auto miało przegląd w listopadzie 2024 czyli świeżo - OC/Assistance/NWW mam do kwietnia.
Toyota ocenia stan auta na "super zadbany jak na swój wiek" - nie mam problemu z zabraniem auta na kanał czy do samej Toyoty na sprawdzenie. Ostatnie serwisy to: regeneracja alternatora, czyszczenie DPF, wymiana całego oświetlenia zewnętrznego w ASO.
W 2023 miał konserwowane podwozie ocynkiem, na lakier kładłem powłokę cermiczną.
Z drobnych usterek:
1. potencjometr/pokrętło regulacji temperatury wewnątrz auta od strony kierowcy się trochę ślizga ale efekt ten wkurza tylko zimą - jak auto jest nagrzane to chodzi normalnie. Ale to też nie problem bo mam cały panel na zmianę kupiony niedawno - do dogadania przy negocjowaniu ceny. Nie miałem czasu/ochoty tego zmienić.
2. Spowalniacz opadania schowka się wypiął bo plastik trzymający się wyłamał - trzeba go podkleić.
3. Zderzak przedni i chromy halogenów są mocno zmęczone odpryskami i korozją od soli. Ale widać to tylko z bardzo bliska.