Toyota Celica 2.0 GTi - 1
Toyota Celica 2.0 GTi - 2
Toyota Celica 2.0 GTi - 3
Toyota Celica 2.0 GTi - 4
Toyota Celica 2.0 GTi - 5
Toyota Celica 2.0 GTi - 6
Toyota Celica 2.0 GTi - 7
Toyota Celica 2.0 GTi - 8
Toyota Celica 2.0 GTi - 9
Toyota Celica 2.0 GTi - 10
Toyota Celica 2.0 GTi - 11
Toyota Celica 2.0 GTi - 12
Toyota Celica 2.0 GTi - 13
Toyota Celica 2.0 GTi - 14
Toyota Celica 2.0 GTi - 15
Toyota Celica 2.0 GTi - 16
Toyota Celica 2.0 GTi - 17
Toyota Celica 2.0 GTi - 18
Toyota Celica 2.0 GTi - 19
Toyota Celica 2.0 GTi - 20
Toyota Celica 2.0 GTi - 21
Toyota Celica 2.0 GTi - 22
Toyota Celica 2.0 GTi - 23
Toyota Celica 2.0 GTi - 24
Toyota Celica 2.0 GTi - 25
Toyota Celica 2.0 GTi - 26
Toyota Celica 2.0 GTi - 27
Toyota Celica 2.0 GTi - 28
Toyota Celica 2.0 GTi - 29

1 / 30

Toyota Celica 2.0 GTi - 1
Toyota Celica 2.0 GTi - 2
Toyota Celica 2.0 GTi - 3
Toyota Celica 2.0 GTi - 4
Toyota Celica 2.0 GTi - 5
Toyota Celica 2.0 GTi - 6
Toyota Celica 2.0 GTi - 7
Toyota Celica 2.0 GTi - 8
Toyota Celica 2.0 GTi - 9
Toyota Celica 2.0 GTi - 10
Toyota Celica 2.0 GTi - 11
Toyota Celica 2.0 GTi - 12
Toyota Celica 2.0 GTi - 13
Toyota Celica 2.0 GTi - 14
Toyota Celica 2.0 GTi - 15
Toyota Celica 2.0 GTi - 16
Toyota Celica 2.0 GTi - 17
Toyota Celica 2.0 GTi - 18
Toyota Celica 2.0 GTi - 19
Toyota Celica 2.0 GTi - 20
Toyota Celica 2.0 GTi - 21
Toyota Celica 2.0 GTi - 22
Toyota Celica 2.0 GTi - 23
Toyota Celica 2.0 GTi - 24
Toyota Celica 2.0 GTi - 25
Toyota Celica 2.0 GTi - 26
Toyota Celica 2.0 GTi - 27
Toyota Celica 2.0 GTi - 28
Toyota Celica 2.0 GTi - 29

Najważniejsze

Przebieg

257 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 998 cm3

Moc

156 KM

Opis

To auto to "rajdowe dziedzictwo" stworzone przez mistrzów, pierwszy samochód rajdowy Toyoty, który pozwolił tej marce na trwale wejść w świat rajdów WRC i je wygrać w 1989r. Kulminacją tych zwycięstw była wygrana Carlosa Seniza w mistrzostwach kierowców WRC w 1990r. To nietuzinkowe auto dla nietuzinkowych ludzi "Made in Japan"- ten model pozostaje do dziś rajdową ikoną Toyoty, która zapisała na swoim koncie najwięcej sukcesów- 16 zwycięstw WRC, 3 tytuły mistrzowskie kierowców WRC i 2 tytuły mistrzowskie producentów. Informacje te znajdują się na oficjalnej stronie Toyoty w Polsce. Warto wspomnieć też o polskim akcencie tym autem jeździł też Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski.


W aucie siedzi się nisko, sportowo a zarazem bardzo wygodnie. Zamontowany silnik dwu litrowy wolnossący bez żadnych wspomagaczy po prostu czysta poezja jak się wkręca na obroty, auto bardzo dobrze przyspiesza już od najmniejszych obrotów zadawalając się niewielkim zużyciem paliwa.


Auto ma 2 poduszki powietrzne, fotele dobrze trzymają na boki. Auto stanowi doskonałą bazę do ew. tuningu np. oklejenia auta w barwy "Castrol", "Repsol", "Pirelli", można dołożyć białe lampy "Hella" czy białe felgi i wystylizować ją na rajdówkę-polecę firmę, która specjalizuje się w tego rodzaju stylizacji- zdjęcie w załączeniu. Ja nie zdecydowałem się na ten krok pn. chciałem mieć auto w 100 % oryginalne tak, aby samochód można było już zrejestrować ew. jako zabytek.

W samochodzie można podnieść moc do 350 KM. W aucie zrobiono przegląd olejowy i wymianę filtrów, nowy akumulator, nowe świece japońskiej marki "Denso".

Przegląd techniczny, ubezpieczenie, przegląd olejowy do marca 2026 ( lub przy przebiegu + 10.000km) także tylko jeździć.

Na auto wystawiam fakturę VAT, kupujący zwolniony z 2% podatku PCC.


Auto kupione od pasjonata ze Szwajcarii, który sprzedał je ze względu na wiek - swój wiek a nie wiek samochodu. Samochód kupiony i serwisowany w autoryzowanym salonie Toyoty.

W Szwajcarii jest bardzo dobry stan dróg, których nie posypuje się solą- co przekłada się na mniejsze zużycie zawieszenia i brak korozji. Obowiązuje bardzo restrykcyjne badanie techniczne tzw. MFK. Wystarczy, że np. auto ma niesprawną jedną żarówkę od oświetlenia tablicy rejestracyjnej - taki samochód nie przechodzi badania technicznego.


Auto idealnie nadaje się jako "wystawowe/ ekspozycyjne" dla autoryzowanego dealera/serwisu Toyoty pn. jest zachowane w 100% w oryginale i nie ma grama rdzy.

Nie musisz kupować może je spłacić po 2222 PLN miesięcznie ( brutto).




Do auta dodaję etui, brelok, ramki z logo Toyota wraz ze wszystkimi dokumentami.

 

25 kwietnia 2025 11:01

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

Celica

Wersja

2.0 GTi

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

3

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1992

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

121770

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

JACEK

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store