Jestem właścicielem auta od grudnia 2021 roku. Lakier jest koloru srebrnego, ale jest pokryty czerwoną, matową powłoką Plasti Dip, która miejscami zaczyna odchodzić. Przebieg na obecnym oleju: 2000 km.
Auto oryginalnie pochodzi z Włoch (sprowadzone w 2015 roku). W Polsce jestem czwartym właścicielem.
W listopadzie 2022 auto miało niewielką stłuczkę, w wyniku której wgnieciony został lewy, tylny błotnik.
W listopadzie 2024 auto miało włamanie, podczas którego skradziono radio i wzmacniacz oraz wybito obie prawe szyby. Uszkodzona też została owiewka i uszczelka szyby oraz zamek drzwi pasażera. Szyby zostały wymienione.
Auto ma nowy wydech od tłumika środkowego włącznie (poprzedni przerdzewiał). Katalizator był wymieniany w 2022 roku.
Dostępny zapasowy kluczyk, ale ma pękniętą obudowę.
Spalanie na LPG:
- 9-10l/100km w trasie,
- 12-13l/100km w mieście.
Stan auta:
- zawieszenie w dobrym stanie,
- klimatyzacja działa,
- silnik bierze ok. 0,3l oleju na 1000km,
- pierwsze oznaki korozji progów przy tylnych kołach (bez dziur),
- wgnieciony lewy, tylny błotnik,
- ognisko korozji przy wlewie LPG,
- punktowe uszkodzenie maski nad akumulatorem,
- psuje się zamek centralny (otwiera, ale nie zamyka),
- zniszczona wkładka zamka drzwi pasażera,
- pęknięta konsola środkowa kokpitu (przy gnieździe zapalniczki),
- urwany prawy zawias, prawego skrzydła oparcia tylnej kanapy,
- chech-engine przy jeździe na LPG (prawdopodobnie przez inny AFR gazu).
W komplecie z autem:
- koło dojazdowe,
- zapasowa skrzynka bezpieczników,
- zestaw felg Enkei SC24 16'' z oponami letnimi (na zdjęciach są oryginalne felgi Toyoty z oponami zimowymi).
Przegląd ważny do: 02.11.2025.
OC ważne do 02.12.2025.