Sprzedam Toyota Corolla z silnikiem 1.4 D-4D Active. Samochód użytkuję od przebiegu 10km, czyli od nowości, najpierw jako auto służbowe w leasingu polskim (salon polska), a potem w 2018r. odkupiłem je już prywatnie dla siebie, ale już po zakończonym leasingu. Sprzedaję bo ponownie odkupiłem po leasingu z mojej firmy kolejny samochód.
Norma Euro 5 - można poruszać się w Strefie Czystego Transportu w Warszawie do 31-12-2029 bez żadnych naklejek.
Po tej dacie nadal będzie można się poruszać ale już z naklejką.
Po odkupieniu samochód został doposażony w ASO o:
ogrzewane lusterka,
mechaniczną blokadę skrzyni biegów
Dodatkowo doposażyłem auto w system Mobileye 630 (u autoryzowanego resellera takich systemów na Polskę - Ituran Europe Sp. z o.o.) - asystenta kierowcy, który zintegrowany z szyną CANBUS ma następujące możliwości:
- ostrzeganie o prawdopodobnej kolizji z samochodem, zarówno podczas szybkiej jazdy na autostradzie jak i stojąc w korku, ostrzega o przedwczesnym podjeżdżaniu/ruszeniu gdy samochód tuż przed nami jeszcze nadal stoi.
- ostrzeganie o prawdopodobnej kolizji z pieszymi i rowerzystami,
- ostrzeganie o niesygnalizowanym opuszczeniu pasa,
- ostrzeganie o zbyt szybkim zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu oraz o zbyt małym odstępie od niego uwzględniając bieżącą prędkość bezwzględną i względną obu pojazdów,
- rozpoznawanie i informowanie o znakach drogowych, informowanie o przekroczeniu ograniczenia prędkości,
- automatyczne włączanie i wyłączanie długich świateł (automat ten wg mnie nadal działa lepiej niż we wszystkich nowszych generacjach Corolli wliczając obecne najnowsze modele z Corolli z 2024)
- możliwość regulacji ustawień czułości, progów alarmowych, formy alarmowania (wizualna, dźwiękowa, obie na raz) w zależności od rodzaju ostrzeżenia, możliwość ręcznego włączenia/wyłączenia świateł długich niezależnie od działania automatu manetką świateł długich przy kierownicy, itd.
- dostępna pełna instrukcja.
Linki do filmu prezentującego wybrane funkcjonalności tego systemu:
https://www.youtube.com/watch?v=RrDZPkmlO1c
https://www.youtube.com/watch?v=cLXy3TPt2ys
To systemy firmy Mobileye są montowane fabrycznie w nowoczesne samochody, w tym w Toyoty. Firma Mobileye umożliwiała doposażanie modeli samochodów, które były fabrycznie pozbawione takich systemów i były to zawsze wersje wyższe, lepiej działające niż wersje niższe montowane fabrycznie na dany moment w nowszych modelach aut.
Samochód w pełni sprawny mechanicznie, nadal codziennie użytkowany. Brak napraw blacharsko/lakierniczych. Serwisowany w ASO w czasie leasingu oraz także później po wykupie. Ostatni przegląd w ASO 27.08.2024.
Średnie faktyczne zużycie ON w cyklu mieszanym 5,8 L/100km. Turbina, nadbieg 6. Nie bierze oleju.
Książeczka serwisowa, karta pojazdu, polska oryginalna instrukcja obsługi, potwierdzenia przeglądów.
Były dwie niewielkie szkody parkingowe, zderzak tył. I jedna zderzak przód. Wady uwidocznione na zdjęciach. Wymieniona jest też przednia szyba po pęknięciu od kamienia spod kół tira.