Witam, do sprzedania mam dziś fenomenalny samochód jakim jest Toyota Corolla E12 w wersji TS-192 KM. Auto w moim posiadaniu od kwietnia 2022, mocno doinwestowane, z bogatą historią :) Daje wiele radochy, silnik 2 ZZ-GE kreci się do 8200 RPM co dostarcza kompletu wrażeń z jazdy. Od około 4000 RPM załącza się zmienna faza rozrządu a od 6200 RPM dodatkowo lift przez co auto dostaje dodatkowego kopa. Samochód 100% sprawny mechanicznie, wizualnie są drobne niedociągnięcia ale jak na rocznik 2002 stan uznaje za bardzo dobry.
Przed moim zakupem auto miało nieszczęście trafić do jednego z "warsztatów" tuningowych gdzie światowej klasy "mechanicy" zrobili masę dziwnych "ulepszeń". Samochód został odgruzowany, wszystkie zabiegi zostały cofnięte. Auto pali, jeździ i prowadzi się doskonale. Od początku mojego użytkowania jeździ na Mobil1 5w50, wymieniany co 7-8 tys km. W zestawie 2 kluczyki
Co było zrobione w samochodzie?
- na początku użytkowania (okolice maja 2022) strzelił łańcuch rozrządu, na szczęcie na 2gim biegu przy prędkości około 20 km/h. Ucierpiały 3 zawory. Wszystko wymienione na nowe seryjne. Przy okazji została splanowana głowica.
- dołożone zegary: temperatura oleju, ciśnienie oleju oraz wstawiony zegar Turbo (był plan wstawić kompresor ale... :) ) + adapter filtra oleju
- zestaw dolotowy K&N Typhoon wraz ze stożkiem (dorzucam zestaw czyszczący na jeszcze 1 użycie)
- rozpórki z przodu i z tyłu
- dołożony monitor parametrów pracy Greddy
- nowy akumulator (2023 r.)
- bandaż termiczny na kolektorze wydechowym
- oryginalny ShortShifter z wersji TTE - krótka wajha zmiany biegów
- nowa chłodnica klimatyzacji (2022 r), klima nabita
- nowe świece (2023 r.)
- nowe cewki (2024 r.)
- oryginalne felgi TS 16" + koło zapasowe w bagażniku
- opony Continental EcoContact z 2022 roku
- podciągnięty hamulec ręczny
- a już po decyzji o sprzedaży strzeliło sprzęgło...seryjne, zużyło się po 250 tys km, wymienione na nowe seryjne
Z zabiegów estetycznych:
- malowane przednie lampy na czarno
- dołożony przewód el-wire w środku oraz ledy COB z tyłu na klapie bagażnika (patrz zdjęcia w nocy, wyłączane z kabiny)
- pomalowana pokrywa zaworów i rozpórki, wymiana węży pod maską na niebieskie, dołożona pokrywa przewodów z Toyoty Celici
- dokładki zderzaków przód+tył+boki
- gadżety do środka: niebieskie kratki nawiewów, nakładki na pasy, podstawki pod kubki z logo Toyota
- malowane zaciski hamulców
- FakeBlowOff (pod maską), możliwość wyłączenia z kabiny
- wymiana podświetlenia na niebieskie: podświetlenie zegarów, sterowania klimatyzacji oraz panelu szyb
- renowacja tkaniny boczków drzwi (tył + przód)
- wyciąganie wgniotek; poprawki lakiernicze
Z rzeczy które były zaplanowane do zrobienia:
- wydech - samochód brzmi super ale to dźwięk z silnika, fajnie byłoby żeby warczał też z tyłu
- radio + wymiana głośników
- tylny spoiler TTE - zaczął odchodzić lakier bezbarwny, był plan aby pomalować go na czarno
- no i dołożenie kompresora, kwestia znalezienia od tego silnika i pasuje plug&play
Auto bez problemu wjeżdża na Japfest (widać po naklejkach na szybie)
Ubezpieczenie i przegląd kolejno do czerwca i lipca 2025.
Auto użytkowane na bieżąco od czasu do czasu jako weekendowe, możliwość obejrzenia w Woli Wężykowej, Sędziejowicach i okolicach
Zapraszam do kontaktu