Witam.
Przedmiotem aukcji jest Toyota GT86 z silnikiem 2JZGE VVTI + turbo. Samochód posiadam niecały rok, przez ten czas został wrzucony przysłowiowy worek pieniędzy w auto. Silnik został sprowadzony z Japonii oraz poddany gruntownej odbudowie. Został rozebrany doszczętnie, wyczyszczony oraz poskładany na nowych podzespołach. Toyota posiada 2 mapy, ALS, LC sterowane za pomocą 3 przycisków. Generuje moc 504 KM oraz 650NM. Silnik zalany olejem MILLERS specjalnie na docieranie, potem MILLERS Motorsport CFS 10w60. Jest w najładniejszym według mnie kolorze biała perła z czarnymi akcentami co czyni go nietuzinkowym wozem (bardzo zwraca na siebie uwagę).
Modyfikacje:
Silnik 2JZ - 7500 ✅
Kolektor ssący custom
Kolektor wydechowy EXTREME ścianka 3mm
Przepustnica DBW z BMW 4.4
Wydech kompletny 3 cale z puszką końcową (nie jest mega głośny)
Regeneracja głowicy (wymiana zaworów oraz uszczelniaczy)
Planowanie bloku
Wał do sprawdzenia + pasowanie panewek i kutych korb
Lapy silnika CNC
Wastegate TIAL 44mm
Regulator ciśnienia paliwa AEM
Filtr powietrza FMIC
Turbo Jrspec GTX3582 na ceramicznych kulkach
Wtryski Bosch 630cc
Intercooler 600x300x76
Kute korbowody I-BEAM + śruby korbowodów ARP
Szpilki głowicy ARP
Cewki TFSI
Wentylatory 2x SPAL
Pierścienie NPR
Rury do IC
Nowy rozrząd - napinacz, pasek, rolka
Uszczelki pod pokrywy zaworów
Uszczelka wałków
Uszczelka kolektora ssącego
Uszczelka kolektora wydechowego
Poduszki silnika BMW
2 pompy paliwa w tym jedna Deatschwerks 340, druga seryjna
Panewki główne ACL
Panewki korbowodowe ACL
Alternator BMW
Tłoki 2JZGTE
Zacisk 6 tłoczkowy zregenerowany z Porsche
Tarcze hamulcowa Lexus ISF 360mm + adaptery CNC
Koc na turbo FMIC
Wysprzeglik BMW
Sprężarka klimy:
Skrzynia biegów BMW GS6-53DZ
Wał Infiniti
Tarcza sprzęgła i docisk SACHS w kevlarze,
Adapter skrzyni biegów PMC MOTORSPORT
Shortshifter
EMU BLACK + czujniki IAT, 2 x stuki BOSCH, 2 x EGT itd, EBC, Sonda LSU 4.9 BOSCH
ECU-MASTER moduł Can-Bus
Strojenie M.KLASA
Chłodnica wody Turboworks S13
Wyważanie sprzęgla
Chłodnica oleju 30 rzędowa + laczniki i podstawka filtra oleju
Heatshild kolektor i downpipe
Oil catch tank
Dokładki MAXTON: spliter, progi i tył
Przednie lampy VLAND
Alufelgi ROTA GRID 18
Opony tył 245 przód 225 Pirelli
Zapinki maski AEROCATCH (oryginalne)
Gwint TEIN FLEX Z (16 stopniowa regulacja)
Rozpórka przód STAFFA
Rozpórka tył STAFFA
Dekor w kierownicy carbon
Akumulator w bagażniku
Wszystkie części które zostały zamontowane w aucie były NOWE. Silnik po swapie ma przejechane ok. 3-4 tyś. km. Spalanie w trasie 10-11l do 120kmh, Autem się jeździ prawie jak cywilnym samochodem, natomiast po mocniejszym wciśnięciu gazu załącza się potwór. SWAP został wbity w dowód. W dowodzie mamy pojemność 3.0l.
Serdecznie zachęcam do zakupy. Cena do negocjacji. Sprzedaż z powodu inwestycji w firmę.