Samochód bardzo zadbany, części były wymieniane z myślą, żeby auto było absolutnie bezawaryjne i można było na nim polegać.
Na wszystkie wymienione rzeczy mam rachunki (w tym z ASO) oraz listę w excelu z datą wymiany (2 ostatnie fotki).
Powód sprzedaży - musze wykończyć mieszkanie, a jednak łatwiej sprzedać auto niż pakować się w jakieś pożyczki albo spać na kartonach.
Odpowiadając na częste pytanie - nie, silniki po 2014 wcale nie były poprawione. To bujda, mogą tak samo walnąć jak każdy inny. Polecam poczytać na grupie GT86. Jedyna opcja żeby się zabezpieczyć to kupić auto ze zmienionymi panewkami, o które ktoś potem już dbał dogrzewając olej i nie pałując na zimno.
- nowe panewki, rozrząd + świece + świeży filtr powietrza KN - Odpada martwienie się o panewki czy wyjmowanie silnika do zmiany świec jak w autach, które od nowości nie miały serwisu silnika - czyli jak większość. Robione w ASO, są papiery.
- zamontowany wskaźnik temperatury oleju żeby móc dbać o odpowiednie dogrzewanie
- nowy olej Millers EE Performance 0w30 no i cała reszta płynów (olej w skrzyni, olej w dyfrze, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy)
- nowa tarcze i klocki przód i tył + przewody hamulcowe Hel w oplocie stalowym + nowy płyn TRW Grand Prix
- nowe piasty i wahacze z przodu - wahacze wymienione z uwagi na gumowe mocowania, które sie zwyczajnie starzeją, piasty również mają swoją żywotność trzeba je wymieniać co jakiś czas
- całe nowe oryginalne zawieszenie z tyłu, piasty, zwrotnice, wahacze, amortyzatory - były wymienione z uwagi na zużycie elementów - jak ktoś opowiada bajki że gumy na wahaczach albo piasty wytrzymują 300 tysięcy km to jest kłamcą i próbuje wcisnąć bubla z wyjącymi łożyskami
- przyciemnione szyby (folią, jakby ktoś chcial zerwać to bez problemu) + wymienione ślizgi szyb - czesta wada w gt86 i brz, jak ktos tego nie zmienia regularnie to potem cala szyba porysowana
- koła Sparco 17" + 1 sezonowe zimówki Firestone Winterhawk - super sobie radzą na sniegu
- customowa klapa ze zintegrowanym ducktailem - jedyna taka w polsce z tego co mi wiadomo, mam certyfikat TUV jakby kto pytał
- wydech Blitz Nur spec quad - https://www.rzcreweurope.com/products/nur-spec-vsr-quad-zn6-62127v
- lakier w ładnym stanie, po korekcie + nałożona ceramika 3 letnia
- przewód Hel w oplocie na sprzęgle - poprawia dzialanie skrzyni - nie trzeba short shiftera
- fajne drobiazgi jak np. zamki drzwi z TRD które kosztują chyba z 600 zł czy lusterko bez ramki ktore jest nowe, a nie odpada w nich szybka jak w innych - mały rarytasik
-przednie lampy są oryginalne z Subaru, wolałem te od oryginalnych Toyoty bo mają zintegrowane kierunkowskazy - nie trzeba ściągać zderzaka zeby głupią żarówkę zmienić
No i tona innych rzeczy jak nowe plastiki, uszczelki i inne pierdoły - mam excela z absolutnie każdą srubką jaka była wymieniana, a także faktury z ASO na plastiki itp.