Faktura VAT 23% - możliwość odliczenia VAT (50% lub 100%) od zakupu i wszystkich kosztów użytkowania, w tym ewentualnego tuningu, bo to solidna baza do tego celu.
Na felgach alu zamontowane są opony AT BF Goodrich 31’ - by wyglądał jak przystało na auto terenowe, a nie deskorolka. Maksymalny rozmiar opon bez przeróbek i liftów.
Dodatkowe opony szosowe, na których auto pokonało trasę z Polski do Bośni i z powrotem – w cenie (niemal nówki sztuki). Zregenerowany wał napędowy - w całości, razem z wszystkimi krzyżakami i gumami. Zregenerowana i zabezpieczona rama nośna pojazdu. Zregenerowany alternator. W „koszyku” mam baterię Bosch. Stacja NAVI Europa z kamerą cofania i wyświetlaczem dotykowym ponad 7’, który to zestaw wymiata. Nie jeździłem autem, który ma lepszy zestaw, co widać na zdjęciach, robionych dość słabym telefonem (CAT).
Zabudowa paki ALPHA w najwyższym dostępnym modelu do tego rocznika samochodu, z uchylanymi szybami, lampką i grzaną szybą (przewody się zrobi), montowana w ASO na nowych gumkach i foliach zabezpieczających lakier.
Smyślne odcięcie zapłonu i alarm.
Oryginalny przebieg.
Wersja z halogenami, spryskiwaczami i tym podobnymi dodatkami, które - z uwagi na otarcia parkingowe (usuwane w ASO – dokumentacja foto, faktury i wyceny z ASO) - w dużej części zostały wymienione na nowe: pęknięty zaczep lampy – nowa lampa; zacinające się spryskiwacze lamp – wymiana na nowe, wgniotka parkingowa na przetłoczeniu drzwi – nowe drzwi, itp.
Zdemontowane elementy dorzucę, bo je zbieram.
Auto kupione (bez haka) z firmy handlującej tylko polizingowymi Hiluxami. Przyjechałem i wybrałem ten egzemplarz w 2014r. Od tego czasu w użytkowaniu jako auto do wszystkiego: dojeżdżam nim do żłobka / przedszkola, do roboty i na wakacje na Bałkany (Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja). Jestem drugim użytkownikiem (lizingobiorca i potem ja).
Sprzedaję, bo kupiłem nowszego.
Zapraszam na jazdę próbną.