Na sprzedaż Toyota Hilux SR5 z 2006 r., od I właściciela z polskiego salonu (info dla sprawdzających VIN - przerejestrowany z JDG na mnie prywatnie, ale od nowości w jednym domu).
Stan samochodu oceniam na bardzo dobry, zarówno pod względem mechanicznym jak i blacharskim - robiony dla siebie. Ważne dla mnie było, aby mieć poczucie spokoju nawet przy dalekich wyjazdach. Hilux nosi ślady użytkowania, ale to naturalne przy tym roczniku i typie samochodu. Zachęcam do oceny stanu indywidualnie podczas oględzin. Dla poważnie zainteresowanych cena do negocjacji.
Przegląd techniczny ważny do 20 sierpnia 2025 roku.
Wymiana filtrów i oleju w silniku wykonana 28.08.2024 roku.
Wymiana krzyżaka wału, wymiana drążka stabilizatora (lewy i prawy), wymiana sworznia wahacza przód i pełen przegląd zawieszenia wykonana w dniu 25.10.2024 roku (serwis wykonany przy przebiegu 304 449 km). Zawieszenie ocenione na "jak nowe".
Samochód został gruntownie przebudowany i zabezpieczony. W skrócie - celem lepszego zabezpieczenia została zdjęta paka i część przodu, następnie wypiaskowana rama i podwozie. Elementy skorodowane zostały wymienione lub odtworzone. Typowo dla Hilux'a były ogniska korozji na progach (wspawane nowe), nadkolach (odtworzone i zabezpieczone) czy pace, która też została odpowiednio naprawiona i zabezpieczona. Na całe podwozie, ramę i elementy nadwozia nałożona warstwa antykorozyjna, a na podwozie i ramę dodatkowo środek konserwujący i zabezpieczający.
Karoseria pomalowana raptorem z pistoletu, seryjnie kolor też był zielony, więc w ogóle nie "gryzie" się to np. po otwarciu drzwi, gdzie jest widoczny oryginalny kolor.
Niżej wymieniam wykonane naprawy/przeróbki oraz część kosztów:
- Piaskowanie, zabezpieczenia i prace blacharskie wraz z malowaniem ok. 21 000 zł.
- Silnik - seryjna moc 102 KM podniesiona na 152 KM w profesjonalnym warsztacie - posiadam wydruk potwierdzający uzyskaną moc. Koszt 1500 zł.
- wymiana zaworu SCV na nowy - 2300 zł.
- wymiana kompletu wtryskiwaczy na nowe przy przebiegu ok. 280 tys. km. Koszt z wymianą ok. 6 000 zł.
- 2 nowe akumulatory + nowe przewody (tak, 2 są seryjnie) - 2500 zł.
- kompletny lift zawieszenia 45mm, OME, mocniejsze sprężyny i resory, przygotowanie pod wzrost masy własnej. Wymiana również półosi. Koszt całości z robocizną 14 600 zł.
- wymiana oleju w mostach, skrzyni biegów, redukcyjnej, silniku etc. (pewnie około 26.08. na świeżo wymienię filtry i olej w silniku).
- wymiana chłodnicy, zaworu i przewodów klimatyzacji + nabicie (fluorescencyjny środek, by wyłapać ewentualne nieszczelności). Koszt ok. 4000 zł
- serwis w ASO - wymiana kierownicy na skórzaną, diagnostyka, uzupełnienie podświetlenia konsoli, owiewki, osłona słoneczna, dywaniki - 2750 zł.
- kierownica + obszycie (musiałem wymienić, bo w pierwotnej materiał odkleił się od wieńca) - 700 zł.
- hak + montaż (wbity do dowodu) - 2500 zł.
- Piaskowanie i malowanie felg, dystanse kół 30mm na stronę + opony Cooper Discoverer AT3 XLT (stan b. dobry z 2023) - 4500 zł.
- chlapacze ARB z odciągami jak w wersji Arctic 4 szt. z montażem - 800 zł.
- przyciemnienie szyb (tylna, tylne boczne i lekko przednie boczne) - 1000 zł.
- nowe obudowy kluczyka 2 szt. (seryjne, w wersji przed liftem się niszczyły. Zmiana na polift z odseparowanymi przyciskami) - 750 zł.
- wymiana radia, które ma bezprzewodowy Android Auto i Apple CarPlay z zestawem głośnomówiącym. Chciałem otwarty Android (można dowolnie konfigurować i wpiąć osobną kartę sim, żeby w samochodzie był własny internet np. Nawigacja, YouTube, Netflix i inne). Przy tym wymienione nagłośnienie 4 głośniki w seryjnych miejscach + 2 wysokotonowe i subwoofer za tylną kanapą renomowanej marki Focal. Przy okazji wklejone maty wygłuszające w drzwi. Koszt 9900 zł.
- przy wymianie radia zamontowana kamera przednia i tylna celem ułatwienia manewrowania.
- przyciski do dodatkowego oświetlenia + wyprowadzenie gniazd do oświetlenia i ładowania 2x 5V 2.1A i 12V do lodówki na pakę (jest też dodatkowe bezprzewodowe oświetlenie na pilot). Koszt 800 zł.
- LED BAR marki LG na dach z homologacją drogową - 800 zł.
Części z MORE 4x4:
- zderzak tylny stalowy Z003 - 3510 zł.
- stalowe progi boczne PR008 - 1789 zł.
- zderzak przedni stalowy Z010 - 4719 zł.
- Stalowa przednia osłona podwozia, silnika - Toyota Hilux do zderzaka Z010 - 1621 zł.
Powyższe części na gwarancji zdemontowane, ocynkowane i pomalowane ponownie.
- Aluminiowa osłona podwozia, skrzyni biegów i reduktora - Toyota Hilux OPA028 - 1074 zł.
- Poszerzenia nadkoli PN0007 - 1386 zł.
- wlot powietrza (snorkel) SNS25A - 485 zł.
- mocowania szekli, szekle (4 szt., szekli mam 2 albo 4 zapasowe) i śruby montażowe - 654 zł.
- Bagażnik Dachowy Toyota Hilux B012 - 3605 zł.
- Lampa LED przeciwmgłowa WESEM 2 szt. CDC248001 - 490 zł.
- Lampa robocza LED zderzak tył 2 szt. - 180 zł (daje dwie dodatkowe w zapasie)
- Lampy do oświetlenia tablicy rejestracyjnej WESEM LED 2 szt. - 100 zł.
- Lampy LED boczne do bagażnika dachowego 2 szt. - 140 zł (daje 2 dodatkowe w zapasie)
Zabudowy z Ocean Cross i akcesoria:
- System szuflad do pickup'ów + "stolik" alu na szufladę - 5680 zł.
- Multicab aluminiowa zabudowa paki - 12 900 zł.
- Belka dachowa 2 szt. - 1500 zł.
- Szafka wnękowa do Multicab + 2 torby Multicase - 2280 zł.
- Namiot Dachowy GOBI 140 (rozkładany na bok lub tył) - 4990 zł.
- Dolny dodatkowy przedsionek z podłogą do namiotu GOBI - 1450 zł.
- Torba na buty do namiotu (bardzo praktyczna rzecz) - 100 zł.
- Lodówka kompresorowa 37l OceanCool37 - 1550 zł.
- Automatyczny dozownik do wody (nieużywany) - 120 zł.
Wszystkie akcesoria przekazuję wraz z samochodem + apteczka (kupiłem pełen set, żeby nie budził wątpliwości poza Polską), pasy, expandery itp.. Masę prac, w tym własnej ciężko jest wycenić, ale przebudowa zajęła mi nieco ponad rok - zależało mi na solidnym wykonaniu i efekcie, który założyłem startując z projektem.
Zainteresowanych zapraszam do rozmowy i oględzin - najłatwiej spotkać się w Warszawie, ale też często bywam w Gdańsku i na Mazurach.